تاریخ انتشار: 1395/07/01 20:19
کد خبر: 259905

سیاست جالب منصوریان برای جلوگیری از شب‌زنده‌داری بازیکنان استقلال

تمرین ریکاوری استقلال پیش از ظهر دیروز برگزار شد و با توجه به تغییر ساعت در کشور از هفته دیگر هم تمرینات این تیم از ساعت ۱۶ شروع می‌شود.
سیاست جالب منصوریان برای جلوگیری از شب‌زنده‌داری بازیکنان استقلال

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتری فرتاک ورزشی،باتوجه به سرد شدن تدریجی هوا و کوتاه شدن روزها، تمرینات کم‌کم زودتر برگزار شده و استارت آن تا حوالی ۱۴:۳۰ هم خواهد رسید که البته امری بدیهی محسوب می‌شود. قاعدتاً باتوجه به ساعت برگزاری دیدارها، ساعت شروع تمرین‌ها هم عوض می‌شود اما جدا از آن علیرضا منصوریان تدبیر دیگری هم برای تمرینات استقلال اتخاذ کرده است که در طول فصل به مرور زمان اجرا خواهد شد.

 

براساس این طرح، هر از گاهی تمرینات استقلال به صبح‌ها هم موکول شده و پیش از ظهر برگزار می‌شود به طوری که بازیکنان پس از پایان تمرین برای صرف ناهار بروند.

 

سرمربی استقلال در جمع مربیان این تیم تأکید کرده که هر قدر تمرینات نوبت صبح افزایش پیدا کند، خواب بازیکنان هم تنظیم می‌شود و آنها نمی‌توانند شب‌زنده‌داری کنند، بنابراین زندگی حرفه‌ای بهتری خواهند داشت. در حال حاضر استقلال هفته‌ای یک جلسه تمرین صبحگاهی دارد اما شاید به مروز زمان تعداد آن به ۲ جلسه در طول هفته برسد. جالب اینکه منصوریان از تابستان طرحی را در دستور کار قرار داده که به موجب آن آبی‌پوشان در طول هفته حداقل یک بار ناهار را هم کنار یکدیگر صرف کنند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a7nvl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صید جدید منصوریان در تمرین استقلال+عکس