تاریخ انتشار: 1395/07/02 13:52
کد خبر: 259844

کلا 20 هزار تومان از این فوتبال نگرفتم

مرور چند عکس تاریخی با گلر اسبق تیم ملی که معلم ورزش بود و هست
کلا 20 هزار تومان از این فوتبال نگرفتم

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتری فرتاک ورزشی،اکبر مالکی را بیشتر به نام معلم ورزش می شناسند اما او بخشی از تاریخ فوتبال ایران است. مالکی سال ها در تیم های عقاب و ایرانجوان به عنوان گلر کار کرد و حتی بازی ملی هم انجام داد. دیدار با او فرصت کوتاهی دست داد تا درباره چند عکس قدیمی بپرسیم...

 

 

عکس تاریخی


این عکس را در دنیای ورزش گرفتم. خدا رحمت کند، سه نفر از بچه ها دیگر زنده نیستند. بهرام مودت، ناصر حجازی و عزیز اصلی. در آن زمان که این عکس را گرفتیم، به اصطلاح بهترین ها بودیم. مودت در پرسپولیس بود. نیک نفس در پاس، عزیز اصلی دارایی بود که بعد هم رفت پرسپولیس. حجازی هم در تاج بود و من هم عقاب. این عکس را در آتلیه دنیای ورزش گرفتیم که همه ما را دعوت کرده بودند. هر کدام از این گلرها تاریخچه گلری مملکت ما هستند. خیلی با هم رفیق بودیم و در عین حال رقابت داشتیم. نه توهینی در کار بود و نه چیز.من مخصوصا با اصلی در ارتباط بودم و تا موقعی که در قید حیات بود، تماس داشتیم. آن زمان ها ما چند بار با آقای حجازی به سفر رفتیم. آقای نیک نفس هم از دوستان خوب من است که الان شکم دارد. خیلی بچه خوب و شوخ و طبیعی است. 

 

 

از جیب هزینه می کردیم


ما قدیم ها از جیب مان برای فوتبال هزینه می کردیم. من خودم 20 سال بازی کردم و 6،7 بازی ملی دارم. کلا 20 هزار تومان از این فوتبال نگرفتم. رفتم سپاهان و به من 600 تومان پول دادند که آن را کمک کردم به تیم تهران جوان. آنموقع در فوتبال ما عشق بود.

 

 

اختلاف در عقاب


یک دوره در عقاب بین بچه های قدیمی با مدیران وقت باشگاه مشکل پیش آمد. بچه ها قهر کردند و بعد هم آشتی کردند. اختلافتی بود که با حضور یکی دو نفر تیم درست نیست و دوست ندارم اسم کسی را بیاورم.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wyqzv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال- ماشین سازی، به یاد ناصرخان