تاریخ انتشار: 1395/07/02 17:53
اختصاصی/
کد خبر: 259818

آتش بازی یاران مرزبان در بابل/ یک استقلالی دیگر شش تایی شد

دو تیم خونه به خونه مازندران و راه آهن تهران در هفته ی هشتم لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف هم رفتند.
آتش بازی یاران مرزبان در بابل/ یک استقلالی دیگر شش تایی شد

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، با گزارش این بازی همراه فرتاک ورزشی باشید:

ترکیب دو تیم

خونه به خونه:حسین نائیجی-وفا هخامنش-حنیف عمران زاده-رامتین سلیمان زاده-میثم نقی زاده-محمد علیزاده-محمد خلیلی-پژمان نوری-مهدی خیری-هادی خیری-محمد غلامی

راه آهن:وحید عزیزی-هادی شکوری-مهران موسوی-صائب محبی-اویس کردجهان-علی فرهنگ-حمید طاهری فرد-میلاد زنیدپور-کریم ابراهیمی-محسن بیاتی نیا-بابک مرادی

کوبل داوری:محمدرضا فغانی – علی اکبر نوری – علی دودانگه – کوپال ناظمی – ناظر: حسین نجاتی

گزارش نیمه اول

آغاز دیدار خونه به خونه و راه آهن از همین لحظه پس از یک دقیقه سکوت به مناسبت درگذشت مرحوم سبکتگین، داور ارزنده فوتبال کشورمان.

پنالتی روی محمد غلامی در دقیقه 3 بازی. فرار مهدی خیری از وسط میدان و پاس به محمد غلامی که مهاجم خونه به خونه توسط مدافعان راه آهن سرنگون شد.

گل اول: میثم نقی زاده در دقیقه 4 بازی از روی نقطه پنالتی اولین گل این دیدار را به ثمر رساند

دقیقه 10: بازی در میانه میدان دنبال می شود و دو تیم همچنان سعی در محک زدن همدیگر دارند

پاس عمق محمد غلامی به مهدی خیری این بازیکن ریز نقش را در موقعیت تک به تک با دروازبان راه آهن قرار داد ولی خیری به دلیل فضای بسته مجبور شد بازی را به جناح راست میدان بکشاند و این موقعیت از دست برود.

گل دوم: دومین گل تیم خونه به خونه در دقیقه 17 بازی توسط پژمان نوری. فرار این بازیکن در عمق دفاع راه آهن و ضربه تمام کننده اش را وحید عزیزی نتوانست دفع کند و دومین گل خونه به خونه رقم خورد.

یک دقیقه قبل از گل دوم خونه به خونه بود که علی علیپور، بازیکن ارزنده و مازندرانی پرسپولیس با حضور در ورزشگاه هفت تیر بابل در جمع هواداران خونه به خونه قرار گرفت و با استقبال گرم هواداران این تیم مواجه شد.

دقیقه 24  مرحوم هادی نوروزی، مدافع فقید و مازندرانی پرسپولیس تهران مورد تشویق شدید هواداران خونه به خونه قرار گرفت. در سکوی مقابل جایگاه نیز بنری با مضمون 24 ، اسطوره به یادماندنی دیده می شود

گل سوم: دقیقه 27 بازی سومین گل تیم خونه به خونه توسط محمد غلامی و فرار این بازیکن از عمق دفاع راه آهن و شوت زمینی از روی خط 18 قدم رقم خورد.

محمد علیزاده در میانه میدان با توب ربایی زیبای خود دروازه راه آهن را خالی دید و توپ را با یک ضربه چیب بلند از روی سر دروازبان پیش تاخته راه آهن به سمت دروازه این تیم شوت زد و با اختلاف اندک از بالای دروازه به اوت رفت تا ورزشگاه نیم خیز شود.

موقعیت خاصی را از سوی دو تیم شاهد نیستیم و بیشتر شاهد جنگ دو تیم در میانه میدان هستیم. اعلام دو دقیقه وقت اضافه از سوی داور چهارم این دیدار

گزارش نیمه دوم

سعید ابراهیم پور، بازیکن ارزنده و بابلی ایرانجوان بوشهر هم در جایگاه ویژه ورزشگاه هفت تیر بابل و در کنار مالک باشگاه خونه به خونه نظاره گر این دیدار می باشد.

گل چهارم: دقیقه 50 گل چهارم خونه به خونه توسط محمد خلیلی. فرار تند و تیز هادی خیری از جناح راست میدان و سانتر روی دروازه راه آهن و محمد خلیلی با یک ضربه سر دروازبان راه آهن را به واکنش وا داشت و دفع ناقص این بازیکن را در پی داشت تا یکبار دیگر توپ به محمد خلیلی برسد و این بازیکن آینده با یک ضربه قیچی برگردان گل چهارم خونه به خونه را به ثمر رساند.

ضربه ی ایستگاهی خطرناک میلاد زنیدپور با اختلاف اندکی به بیرون رفت.

دقیقه 69  دقیقه سجاد جوادی در موقعیتی تک به تک از زاویه بسته توپ را از کنار دیرک دروازه به اوت رفت.

دقیقه 78 بازی امیر حسین فشنگچی از جناج چپ میدان با یک فرار سریع خود را به دروازبان راه آهن رساند و با یک ضربه فنی و دقیق پنجمین گل تیم خونه به خونه را به ثمر رساند و ورزشگاه را به مرز انفجار رساند

دقیقه 81 خونه به خونه با یک ضد حمله ششمین گلش را به ثمر می رساند. فرار تند و تیز مهدی خیری از جناح چپ میدان و پاس زیبا به حمید کاظمی تا مهاجم خونه به خونه با یک بغل پای زیبا گل ششم تیمش را به ثمر برساند.

غوغایی در ورزشگاه هفت تیر بابل به راه افتاده 

یک موقعیت عالی برای راه آهن در دقیقه 82 بازی که عکس العمل بسیار خوب حسین نائیجی به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 89 بازی کارت قرمز برای بازیکن خونه به خونه. فغانی داور این دیدار در فاصله 3 دقیقه دو بار به حمید کاظمی کارت زرد نشان داد و وی را از زمین اخراج کرد.

هر دو کارت به دلیل اعتراض این بازیکن به اشتباهات کمک داور در گرفتن خطا داده شد

4 دقیقه وقت اضافه توسط کمک داور چهارم اعلام شد

 

خبرنگار: "محمد نعمتی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rylay

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی خونه به خونه-راه آهن/ جدال در ایستگاه هشتم؛ نبرد دارا و ندار در همسایگی هم