تاریخ انتشار: 1395/04/22 20:41
کد خبر: 274247

از این به بعد، ارسال مدارک باشگاه ها به کنفدراسیون فوتبال آسیا، فقط اینترنتی

باشگاه های ایرانی باید از این پس مدارک خود را به صورت آنلاین در اختیار کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار دهند.
از این به بعد، ارسال مدارک باشگاه ها به کنفدراسیون فوتبال آسیا، فقط اینترنتی

 به گزارش فرتاک ورزشی از فدراسیون فوتبال، نشست چهار ساعته مشترک رئیس فدراسیون با مدیران عاملان باشگاه ها در سالن کنفرانس آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

در این نشست، مدیران باشگاه ها مشکلات موجود در زمینه های مختلف از جمله باشگاه داری، مسائل مالی و موارد دیگر را مطرح و پاسخ مهدی تاج را دریافت کردند.

در پایان این جلسه «سهیل مهدی» رئیس کمیته فنی و توسعه سازمان لیگ مواری را در خصوص الزامات کنفدارسیون فوتبال آسیا ارائه کرد که از جمله مهمترین این موارد عبارتند از:

* از سال جاری کلیه مدارک و مستندات باید از طریق نرم افزار طراحی شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا و به صورت آنلاین ارسال شود.

*با توجه به اینکه مدت اعتبار ورزشگاه های A کلاس آسیا دو سال است، در همین راستا برخی از ورزشگاه ها که مدت اعتبار مجوزشان به پایان رسیده است، باید طبق آیین نامه مسابقات کنفدارسیون فوتبال آسیا مورد ارزیابی مجدد قرار بگیرند.

*مشکلات ناشی از برنامه ریزی باشگاه ها در طول فصل عمدتا نتایجی را در صورت های مالی منعکس می کند که نیاز است نسبت به مدیریت درآمدها و پرداخت بدهی ها نظارت و کنترل دقیقی از سوی باشگاه ها صورت گیرد و این امر از سال گذشته از سوی ای اف سی وارد مرحله جدید شده است.

* برنامه توسعه جوانان باید در امور باشگاه ها به گونه ای قرار گرفته و اقدام شود که آکادمی باشگاه ها به شکل واقعی کنترل شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z67kn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برگزاری دوره‌های آموزشی داوری، اخلاقی و انضباطی برای باشگاه‌های لیگ برتری