تاریخ انتشار: 1395/07/02 19:53
کد خبر: 259753

سیدجلال را دوست داشتم پرسپولیسی نبودم

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران گفت: الان که پیراهن آبی را بر تن دارم سرم را جلوی توپ می گذارم.
سیدجلال را دوست داشتم پرسپولیسی نبودم

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتری فرتاک ورزشی، سیدمجیدحسینی درباره انتشار فیلم صحبت های او در برنامه چندسال قبل 90 که گفته بود پرسپولیس را دوست دارد اظهارداشت: آن زمان که من در تیم نوجوانان ایران بودم سیدجلال حسینی در پرسپولیس بازی می کرد و من به او علاقه زیادی داشتم.به همین دلیل اسم پرسپولیس را بردم. بعد هم که قلعه نویی من را دعوت کرد با تمام وجودم به استقلال آمدم و استقلالی شدم. البته گرچه برخی از اعضای خانواده من پرسپولیسی هستند اما خودم در زمین مسابقه برای استقلال تمام توانم را می گذارم.

وی در ادامه گفت: امروز که پیراهن استقلال را پوشیده ام. با تمام وجود برای این تیم می جنگم و سرم را مقابل توپ قرار می دهم. به این بحث ها هم کاری ندارم و می خواهم پیشرفت کنم. 

مدافع آبی پوشان درباره اوج گیری اش در استقلال بیان داشت: اول از همه لطف خدا بوده و بعد هم کمک مربیان تیم که به من فرصت دادند تا خودم را نشان دهم. می خواهم با لباس استقلال اول به تیم ملی برسم و بعد به فوتبال اروپا.

حسینی درباره اینکه گفته می شود فوتبالش شبیه به سهراب بختیاری زاده و پژمان منتظری است خاطرنشان کرد: متاسفانه بازی های  بختیاری زاده را یادم نمی آید اما مدت ها قبل که سن و سالم خیلی کم بود و بچه بودم در استخر هتل المپیک آقا پژمان را دیدم و با ایشان صحبت کردم و راهنمایی های خوبی از این فوتبالیست خوب کشورمان گرفتم. آن راهنمایی ها خیلی به من کمک کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a77jy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پدیده استقلال /پرسپولیسی با سند و مدرک!