تاریخ انتشار: 1395/07/02 20:19
سرمربی راه آهن؛
کد خبر: 259748

پاشازاده: دفاع ما مقابل خونه به خونه شلخته بازی کرد

سرمربی تیم راه آهن گفت: خط دفاعی ما مقابل خونه به خونه از هم گسیخته و شلخته بازی کرد.
پاشازاده: دفاع ما مقابل خونه به خونه شلخته بازی کرد

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، مهدی پاشازاده در گفت و گویی، درباره شکست سنگین راه آهن مقابل خونه به خونه بابل اظهار داشت:این صحبتی که می خواهم بکنم اصلا توجیه شکست نیست. ما این بازی را فوتبالی باختیم و مسئولیت مستقیم این شکست نیز با شخص من است. اما شرایط تیم ما قبل از این بازی شرایط چندان جالبی نبود. راستش را بخواهید فکرش را می کردم که این بازی را ببازیم. اما نه با این نتیجه.

وی ادامه داد: هشت هفته از لیگ گذشته و این تیم هیچ مبلغی از قراردادش را نگرفته. این موضوع افکار بازیکنان را به هم می ریزد.  ضمن این که یکی از مدافعان ما هم محروم بود که نبود او خیلی روی کار ما تاثیر داشت. موسوی هم به تازگی از بند مصدومیت رها شده بود و در جریان بازی مشخص شد که هنوز به آمادگی لازم نرسیده بود. گل اول را هم خیلی زود خوردیم. من خودم صحنه پنالتی را درست ندیدم و نمی دانم که تصمیم داور در آن صحنه درست بود یا نه. 

سرمربی راه آهن خاطرنشان کرد:در این بازی  تعداد موقعیت های گل ما از تیم خونه به خونه کمتر نبود بلکه بیشتر هم بود. فرق ما با آنها این بود که توپ های ما با بدشانسی و کم دقتی گل نشد. اما تیم میزبان هرچقدر توپ آورد داخل هجده قدم ما گل شد. ما در بازی های قبلی هم موقعیت های زیادی خلق می کردیم که کمتر از آنها استفاده می کردیم. اما معدود توپ هایی که روی دروازه ما می آمد گل می شد. در این بازی البته ما بعد از آن که گل می خوردیم، تمام بازیکنان ما و حتی بازیکنان خط دفاعی هم جلو می رفتند. به طور کلی قدری خط دفاعی ما مقابل خونه به خونه  از هم گسیخته و شلخته بازی کرد. 

پاشازاده درباره اینکه با این شکست کار راه آهن برای ادامه لیگ یک دشوار شد گفت:نمی شود اینطوری گفت. لیگ یک تورنمنت 34 هفته ایست و این مسابقات بالا و پایین زیاد دارد. هنوز خیلی مانده تا چهره تیم های مدعی و قعر نشین مسابقات مشخص شود.اگر مشکلات مالی تیم ما حل شود این تیم حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45llbm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی خونه به خونه-راه آهن/ جدال در ایستگاه هشتم؛ نبرد دارا و ندار در همسایگی هم