تاریخ انتشار: 1395/07/02 21:20
عجیب اما واقعی
کد خبر: 259739

فجر سپاسی بازهم رکورد زد/ پنجمین شکست متوالی شیرازی ها در لیگ یک!

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در هفته هشتم رقابت های فوتبال دسته اول کشور برابرتیم گل گهر سیرجان صدرنشین مسابقات پنجمین شکست پیاپی خود را رقم زد و به قعر جدول رفت.
فجر سپاسی بازهم رکورد زد/ پنجمین شکست متوالی شیرازی ها در لیگ یک!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، این بازی که عصرجمعه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، تیم فجر با نتیجه 2 بر صفر مغلوب حریف خود شد.

فجری ها که طی هفت بازی گذشته خود نشان دادند توان بردن ندارند در این بازی هم نشانی ازپیروزی درساق های بازیکنان این تیم دیده نمی شد و بنظرمی رسد تیم با سابقه شیرازی دست های خود را برای سقوط به دسته دوم از هم اینک بالا برده است.

در دقیقه 15 بازی اکبر صغیری موفق شد برای تیم گل گهر گلزنی کند و در ادامه نیمه اول هم شاگردان بگوویچ مربی تیم میهمان بازی را کنترل کردند و با پیروزی به رختکن رفتند.

در نیمه دوم اگر چه تا حدودی بازی بهتری را از فجری ها شاهد بودیم اما این امر برای جبران شکست کافی نبود و دردقیقه 88 هم دومین گل را بر روی ضربه حمید گلزاری دریافت کردند و در لحظات پایانی وقت تلف شده بازی شانس آوردند که گل سوم را نخوردند و ضربه رضا محمود آبادی تیر دروازه میزبان را به لرزه در آورد تا گل گهر به گل سوم خود نرسد و سرانجام این بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود میهمان پایان یافت تا فجری ها فکری به حال خود کنند. 

در پایان این بازی هواداران تیم فجر به دلیل نتیجه نگرفتن تیم محبوبشان به مدیران و مربیان این تیم اعتراض کردندکه این امر تا پشت در رختکن فجر ادامه داشت.

با پایان یافتن هفته هشتم این رقابت ها تیم گل گهر سیرجان با 18 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم های اکسین البرز و خونه به خونه بابل هم به ترتیب با 18 و 15 امتیاز دوم و سوم هستند.

تیم فجرسپاسی شیراز و استقلال اهواز هم با 3 امتیاز در رده هفدهم و هجدهم قرار دارند.

در رقابت های فوتبال دسته اول کشور 18 تیم شرکت دارند که در پایان چهار تیم به دسته دوم سقوط خواهند کرد.

خبرنگار: "حمیدرضا خلیقی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oppwd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتراض شدید هوادارن شیرازی در پایان بازی به کادر فنی و مدیریتی تیم!
اختصاصی/