تاریخ انتشار: 1395/07/03 12:01
اختصاصی/
کد خبر: 259678

مرزبان: شک نکنید هواداران نقش مهمی در پیروزی مان داشتند

سرمربی تیم خونه به خونه مازندران گفت: بعد از بازی بدی که مقابل فولاد یزد ارائه دادیم امروز یک بازی قابل قبول و تماشاگر پسند را به نمایش گذاشتیم.
مرزبان: شک نکنید هواداران نقش مهمی در پیروزی مان داشتند

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، علیرضا مرزبان پس از پیروزی پرگل تیمش برابر راه آهن تهران در جمع خبرنگاران گفت: یک سری مسائل بود که باید به مرور زمان حل می شد و خوشبختانه هر روز وضعیت بازیکنانم از نظر بدنی و روحی بهتر می شود. بازیکنان ما در این دیدار فوق العاده ظاهر شدند.

مرزبان در ادامه افزود: خوشحالم که توانستیم موقعیت سازی برای گل داشته باشیم و در این مسابقه بیشتر برنامه های تیمی ما منجر به گل شد.

وی خطرنشان کرد:‌در یکی دو بازه زمانی بازیکنانی به جمع ما افزوده شدند و ان شاالله رفته رفته به هماهنگی لازم دست پیدا می کنیم ولی چیزی که مهم است این است که همبستگی و اتحاد بازیکنانم کمک زیادی کرد تا به شرایط مطلوب دست پیدا کنیم و همدیگر را در زمین خوب پیدا می کنند.

سرمربی تیم خونه به خونه مازندران در خصوص اخراج حمید کاظمی گفت: اگر ادعا می کنیم که باید به فوتبال اروپا برسیم باید تمام معیارهای مان را با آنجا تطبیق دهیم. در اروپا بازیکن بعد از دریافت 5 کارت زرد از یک دیدار محروم می شود ولی در ایران می بینیم مثل بازی امروز داور به راحتی بابت دو اعتراض دو کارت زرد می دهد و بازیکن را اخراج می کند.

علیرضا مرزبان در ادامه افزود: باشگاه برای هر بازی به بازیکن پول پرداخت می کند و داور نباید به همین راحتی به خود اجازه دهد بازیکن را اخراج کند.

مرزبان در خصوص آینده محسن فروزان در خونه به خونه گفت: این موضوع برای بنده حل شده است و فروزان دیگر با ما نیست. بنده تصمیمی که می گیرم برنمی گردم. ما دو دروازبان خوب داریم و دروازبان تیم امید ما نیز از کیفیت خوبی برخوردار است و مشکلی بابت دروازبان نداریم.

وی در ادامه افزود: دنبال یک مهاجم خوب هستیم. امروز دیدید که محمد غلامی با پای مصدوم تعویض شد و حمید کاظمی هم اخراج شد و ما برای بازی آینده در این نقطه از زمین مشکل داریم. امیدواریم با جلال رافخائی به نتیجه برسیم.

سرمربی خونه به خونه خاطر نشان کرد: رافخائی دو روز اینجا بود و صحبت هائی با هم داشتیم. بازیکن باکیفیتی است و آقای گل فوتبال ایران بود. امیدوارم با وی به نتیجه برسیم.

علیرضا مرزبان در خصوص عملکرد فلوریش شاپ در مدت حضورش در تیم گفت: طبیعی است که هر مربی برای هماهنگی با تیم به زمان نیاز دارد. چه برسد به فلوریس که برای اولین بار با فوتبال ایران آشنا شده است و ما سعی می کنیم احساس خوبی به او بدهیم. بنده همان احساسی که به میناوند و رضاپور دارم به وی نیز دارم.

مرزبان ضمن انتقاد بابت عدم استفاده از بازیکنان خارجی در لیگ یک گفت: فوتبال مرز ندارد و همه کشورها در تمام لیگ ها از بازیکن خارجی استفاده می کنند.

سرمربی خونه به خونه در پایان گفت: هواداران خونه به خونه امروز متفاوت تر از سایر دیدارها بودند و نقش زیادی در پیروز امروز ما داشتند. جا دارد از همه این عزیزان تشکر کنم. امشب بابت برد امروز خوشحالی می کنیم و از فردا این دیدار فراموش می شود و به بازی با ایرانجوان بوشهر فکر می کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b88od

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادعای سرمربی خونه به خونه مورد بررسی قرار خواهد گرفت
اختصاصی/