تاریخ انتشار: 1395/07/03 12:17
اختصاصی/
کد خبر: 259671

پیش بازی گروه دوم لیگ دو/ داماش و شهید کریمی به دنبال صدر؛ فومن به دنبال جبران مافات!

لیگ دسته دوم فوتبال کشور عصر امروز در شهرهای مختلفی آغاز می شود.
پیش بازی گروه دوم لیگ دو/ داماش و شهید کریمی به دنبال صدر؛ فومن به دنبال جبران مافات!

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، نگاهی اجمالی خواهیم داشت به بازیهای گروه دوم لیگ دو:

شهرداری کاشان-شهرداری فومن

تیم شهردارس کاشان در هفته اول توانست پترو کیان شوشتر را با نتیجه یک بر یک متوقف کند و در هفته دوم به تساوی یک بر یک مقابل آبی پوشان اردبیل رضایت داد و در هفته سوم تیم شهرداری ارومیه را با یک گل شکست داد و با 5 امتیاز در رده 5 جدول است.

در ان سمت تیم شهرداری فومن با در هفته اول با تیم آبی پوشان اردبیل به تساوی یک بر یک رسید در هفته دوم تیم شهرداری ارومیه را شکست داد و در هفته سوم از تیم شهید کریمی جویبار با یک گل شکست خورد تا با 4 امتیاز در رده 7 جدول بایستد.

برد در این بازی با توجه به موقعیت این دو تیم در جدول برای هرکدام اهمیت زیادی دارد.

داماش گیلان-پترو کیان شوشتر

تیم فوتبال داماش گیلان که تیم قدیمی این گروه است در هفته اول با دو گل از شهرداری بندرعباس شکست خورد و در هفته دوم توانست باخت هفته اول را جبران کند و تیم نفت  نوین آبادان را با 3 گل سکست دهد و در هفته سوم با یک گل استقلال ابی ب را شکست دهد تا با 6 امتیاز در رده دوم  گروه بایستد.

در ان سوی میدان تیم پترو کیان شوشتر که در هفته اول به یک نتیجه تساوی یک بر یک رسید در هفته دوم توانست تیم بادران نوین را در خانه با نتیجه صفر بر صفر متوقف کند و در هفته سوم با نتیجه 2 بر 2 با تیم شهرداری ماهشهر متوقف شد و با 3 امتیاز در رده 8 قرار دارد.

بادران نوین تهران-شهرداری ارومیه

تیم جوان بادران نوین که میتواند پشتوانه خوبی برای تیم بادران باشد در هفته اول با تساوی یک بر یک مقابل  استقلال ابی ب کار خود را آغاز کرد و در هفته دوم  مقابل تیم پترو کیان شوشتر متوقف شد و در هفته سوم از تیم ابی پوشان اردبیل شکست خورد تا با 2 امتیاز در رده 9 جدول باشد.

در ان سمت میدان تیم شهرداری ارومیه با یک گل از تیم شهید کریمی جویبار کار خود را آغاز کرد و در هفته دوم نیز از تیم شهرداری فومن شکست خورد ودر هفته سوم در خانه مغلوب تیم شهرداری کاشان شد تا تیم بدون امتیاز این گروه باشد.باید دید در هفته چهارم میتواند اولین امتیاز خود را کسب کند.

شهرداری ماهشهر-آبی پوشان اردبیل

تیم شهرداری ماهشهر در هفته اول بازی نکرد در هفته دوم با یک نتیجه عجیب تیم استقلال ابی ب را با نتیجه 7 بر 4 شکست داد و در هفته سوم با تیم پترو کیان با نتیجه 2 بر 2 به تساوی رسید تا با 9 گل زده بهترین خط حمله لیگ را داشته باشد و با 4 امتیاز در رده 6 جدول قرار گیرد.

در ان سمت تیم آبی پوشان اردبیل با در هفته اول با تیم شهرداری فومن به تساوی رسید در هفته دوم نیز نتیجه بهتر از تساوی پیدا نکرد و در هفته سوم توانست تیم بادران نوین را با دو گل شکست دهد و در رده  4 گروه بایستد.

نفت نوین ابادان-شهید کریمی جویبار

تیم نفت نوین ابادان که در هفته اول بازی نکرد در هفته دوم با 3 گل از داماش گیلان شکست خورد و در هفته سوم در خانه از تیم شهرداری بندرعباس باخت تا همچنان روی نوار ناکامی باشد و با صفر امتیاز در رده 12 جدول  قرار گیرد.

در ان سمت تیم شهید کریمی در هفته اول شهرداری ارومیه را شکست داد و در هفته دوم از تیم شهرداری بندرعباس شکست خورد و در هفته سوم با یک گل از سد تیم شهرداری فومن گذشت تا با 6 امتیاز در رده 3 جدول قرار گیرد.

شهرداری بندر عباس-استقلال ابی ب

شهرداری بندر عباس تیم صدر نشین گروه در هفته اول تیم داماش را با دو گل شکست داد و در هفته دوم توانست تیم شهید جویبار را شکست دهد و در هفته سوم روند خوب خود را حفظ کرد و تیم نفت نوین آبادان را شکست داد و با 9 امتیاز در صدر گروه قرار دارد.

در ان سمت تیم استقلال ابی ب در هفته اول له یک تساوی یک بر یک رسید در هفته دوم با یک باخت سنگین 7 بر 4 از شهرداری ماهشهر شکست خورد و در هفته سوم از داماش گیلان باخت تا با یک امتیاز در رده 10 جدول بایستد.

نویسنده: "امیرحسین سلیمی زاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zyy6a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بررسی وضعیت تیم های گیلانی در لیگ دو
اختصاصی/