تاریخ انتشار: 1395/07/03 12:22
اختصاصی/
کد خبر: 259669

پیش بازی گروه سوم لیگ دو/ مدعیان گروه سوم به هم رسیدند؛ جدال نفس گیر در سمنان!

لیگ دسته دوم فوتبال کشور، عصر امروز در شهرهای مختلفی آغاز می شود.
پیش بازی گروه سوم لیگ دو/ مدعیان گروه سوم به هم رسیدند؛ جدال نفس گیر در سمنان!

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، نگاهی اجمالی خواهیم داشت به گروه سوم این لیگ یک:

شهرداری تبریز-شاهین ماهشهر

تیم شهرداری که در هفته اول یک باخت سنگین را از نیرو زمینی تجربه کرد در هفته دوم در خانه با نتیجه دو بر یک تیم هف سمنان را شکست داد اما باز هم در همدان و مقابل تیم پاس این شهر با یک گل مغلوب شد در هفته سوم این مسابقات.تیم شهرداری با 3 امتیاز در جایگاه 10 جدول قرار دارد.

در ان سمت تیم شاهین ماهشهر که در هفته اول تیم سردار بوکان را با یک گل شکست داد در هفته دوم از تیم شهرداری همدان 3 بر 1 شکست خورد تا با بردی که در هفته سوم مقابل شاهین توسعه کیش بدست اورد روحیه خوبی برای این بازی داشته باشد.تیم شاهین ماهشهر با 6 امتیاز جایگاه 3 جدول را مال خود کرده است. نزدیک بودن امتیازات دو تیم بر حساسیت این بازی افزوده است.

سردار بوکان-کارا شیراز

تیم پر طرفدار سردار بوکان که با وجود مشکلات مالی که در این تیم است اما حمایت همه جانبه تماشاگران بوکانی را از خود میبیند در هفته اول از تیم شاهین ماهشهر با یک گل شکست خورد و در هفته دوم در خانه تیم کاسپین قزوین را شکست داد تا با یک تساوی که در هفته سوم مقابل آلومینیوم هرمزگان کسب کرد به فکر یک برد دیگر در خانه باشد.تیم سردار با 4 امتیاز در رتبه 8 است.

در ان سمت تیم کارا شیراز که لیگ دو را با یک باخت به کاسپین قزوین شروع کرد در هفته دوم در خانه تیم آلومینیوم هرمزگان را شکست داد اما از تیم صدر نشین گروه یعنی شاهین شهرداری بوشهر با یک گل در هفته سوم شکست خورد تا با 3 امتیاز در جایگاه 9 جدول قرار گیرد.

نیرو زمینی-پاس همدان

نیرو زمینی که در هفته اول با یک نتیجه 3 بر 0 تیم شهرداری تبریز را از پیش رو برداشت و خود را یک مدعی کامل نشان داد اما در هفته دوم با شاهین شهرداری بوشهر  تیم صدر نشین این گروه به تساوی رسید و در هفته سوم نیز با تیم هف سمنان به یک نتیجه 2 بر 2 رسید و با 5 امتیاز در جایگاه 4 جدول این گروه قرار دارد.

در آن سمت میدان تیم پاس همدان یکی از تیم های با اصل و نسب و قدیمی لیگ دو است در هفته اول و در یک دربی تمام همدانی تیم شهرداری این شهر را با دو گل شکست داد اما در هفته دوم بازی نکرد تا باز هم در هفته سوم شهرداری تبریز را شکست دهد و با 6 امتیاز در رتبه دوم این گروه قرار گیرد.

هف سمنان-شاهین بوشهر

تیم هف سمنان در هفته اول با بردی که مقابل تیم بانی گستر کیش بدست اورد کار خود را آغاز کرد ولی در هفته دوم از شهرداری تبریز باخت و در هفته سوم مقابل نیرو زمینی تهران متوقف شد تا با 4 امتیاز در رده 6 جدول قرار گیرد و باید این هفته به دیدار تیم صدر نشین این گروه برود.

در ان سمت تیم شاهین بوشهر توانست با دو گل در هفته اول آلومینیوم هرمزگان را شکست دهد در هفته دوم  با نیرو زمینی تهران به تساوی بدون گل رسید و در هفته سوم با یک گل کارا شیراز را برد تا با 7 امتیاز در صدر گروه قرار گیرد و  با روحیه خوب به دیدار هف سمنان برود. فاصله 3 امتیازی این دو تیم بر حساسیت بازی افزوده است.

نویسنده: "امیرحسین سلیمی زاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xyyrb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی گروه دوم لیگ دو/ داماش و شهید کریمی به دنبال صدر؛ فومن به دنبال جبران مافات!