تاریخ انتشار: 1395/04/22 22:40
کد خبر: 274229

استقلال و خود زنی از درون/ منصوریان و چالش های پیش رو

تیم های بزرگ همواره با حاشیه های کوچک و بزرگی روبرو هستند که ادامه کار را برای مدیران و مربیان هر روز نسبت به روز قبل سخت تر می کند.
استقلال و خود زنی از درون/ منصوریان و چالش های پیش رو

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، باشگاه استقلال به عنوان یکی از دو تیم ایرانی پر طرفدار ایران و آسیا و برخورداری از خیل عظیم طرفداران که بودن هر کدام از آن ها برای هر باشگاه ورزشی می تواند یک نعمت باشد، همواره کانون توجه رسانه های گروهی و عموم مردم بوده است.

بدون شک بایستی یپذیریم که دیگر تیم ها حاضر هستند میلیاردها تومان هزینه کنند تا شاید بتوانند تعدادی اندک از همین مردم را متوجه خود کنند، ولی همین استقلال و پرسپولیس در بدترین شرایط هم که باشند مورد توجه میلیون ها نفر هستند که لحظه به لحظه به دنبال اخبار باشگاه مورد علاقه خود هستند.

اما بودن همین هواداران متعصب به همان  اندازه که می تواند بزرگترین نعمت باشد، می تواند در زمان خود نیز همانند یک چاقوی برنده، گلوی مدیران و مربیان را بریده و سلاخی کند.

منصوریان

 

هواداران همان قدر که صبورانه و عاشقانه به دنبال حمایت از تیم خود هستند، چندین برابر آن ناملایمات را تحمل نخواهند کرد و بر همین اساس است که مدیریت و مربیگری در این تیم ها بسیار سخت است.

به هر حال منصوریان با حضورش  در استقلال، قبل از این که بخواهد از لحاظ فنی تیم خود را آماده مسابقات نماید، بایستی این تخصص را داشته باشد که  بتواند حاشیه ها را جمع و جور کند، حاشیه هایی که هر کدام از آن ها می تواند کمر استقلال را شکسته و تیم را تا مدت ها در بحران قراردهد.

این روزها حاشیه های استقلال، خود را قبل از آغاز لیگ نشان می دهد، مصاحبه فرزاد مجیدی و شلیکی که این بازیکن اسبق و سرپرست سال گذشته نشانه گرفته است، قبل از هر چیز باید او را خود زنی از درون استقلال نامید چون این خود زنی بسیار مهلک تر از رقابت با حریفان است و باید منصوریان برای این خودزنی، چاره ای بیندیشد و الا معلوم نیست این خود زنی آخرش گلوی کدام یک از مدیران یا مربیان استقلال را خواهد برید!

نادر دارستانی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2anqxv

آخرین اخبار