تاریخ انتشار: 1395/07/03 20:25
اختصاصی/
کد خبر: 259557

حمید کاظمی با چهار گل روی نیمکت/ مرزبان زرنگ تر از این حرفاست!

ترکیب تیم فوتبال خونه به خونه مازندران چالشی است که همواره کارشناسان را به فکر فرو برده است.
حمید کاظمی با چهار گل روی نیمکت/ مرزبان زرنگ تر از این حرفاست!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، علیرضا مرزبان که از زمان ورودش به خونه به خونه از ترکیب چرخشی استفاده کرده و کثیرا نیز موفق هم بوده، در بازی مقابل راه آهن از حمید کاظمی که چهار گل زده و بهترین گلزن این تیم نیز محسوب می شود استفاده نکرد و به جایش از محمد غلامی استفاده کرد تا کمی هواداران را بابت این تصمیمش نگران کند.

محمد غلامی نیز جواب اعتماد مرزبان را در سی دقیقه ابتدایی بازی داد و در هر سه گل خونه به خونه در نیمه اول نقش اول را ایفا کرد. وی در گل اول این تیم، یک پنالتی گرفت. در گل دوم، پاس گل داد. در گل سوم نیز خودش توانست دروازه ی وحید عزیزی را باز کند تا آنچه مرزبان در سر داشت را روی زمین پیاده کند.

اما بی شک نباید کار مرزبان را در این بازی نادیده گرفت. گرچه غلامی با یک گل در این بازی به میدان رفت و کاظمی با چهار گل روی نیمکت بود، اما آنالیز مرزبان به اینگونه بود که مهاجم قدرتی بهتر می تواند مقابل راه آهن جواب بدهد و همین نیز سبب شد تا خونه به خونه به موفقیت 6 گل دست پیدا کند.

کارشناسان لیگ یک بر این باورند که مرزبان با تغییر سیستم تیمش، کار آنالیز را برای حریفانش سخت کرده است و این زرنگی این مربی با دانش را می رساند.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gee7n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مرزبان: شک نکنید هواداران نقش مهمی در پیروزی مان داشتند
اختصاصی/