تاریخ انتشار: 1395/07/04 12:34
اختصاصی/
کد خبر: 259476

کمیته ای که نامش باندبازی است نه انضباطی!

متاسفانه کمیته انضباطی در این فصل از رقابت ها دست و بال اکثر تیم ها را بدون دلیل و توجیح بسته است.
کمیته ای که نامش باندبازی است نه انضباطی!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، چرا بجای پیشگیری از فحاشی و درگیری همش دنبال جریمه و محرومیت هستند؟ چرا  داوران که اصلی ترین دلیل این بی انضباطی ها و درگیریها هستند هیچگونه جریمه ای نمیشوند؟ گاهی  یک داور  بعداز هزاران اشتباه یکی دوجلسه از قضاوت محروم میشود ولی باز همان آش و همون کاسه.

هیچکس موافق فحاشی و درگیری در میادین ورزشی مخصوصا فوتبال نیستیم اما باید بجای این جلسات محرومیت، اول ریشه یابی کرد و  علت را جویاشد. متاسفانه داوران براحتی باعث تغییر نتایج میشوند و بقیه باید تاوان اشتباهات داوری را پرداخت کنند.

دیدار خیبر  و راه آهن ازآن دست بازیها بود که داور محترم مثل آب خوردن نتیجه را به دلخواه خودش تغییر داد و خودش باعث ایجاد تنش و فحاشی در ورزشگاه تختی خرم آباد شد.

معلوم است  هر کُنشی یک واکنش دارد و متاسفانه تنها راه تخلیه و عصبانیت تماشاگران درایران، فقط فحاشی و یا پرتاب اشیا به داخل زمین است چون هیچگونه فرهنگ سازی نشده و همه فقط شعار فرهنگی دارند و خبری از عملی شدن حرفها نیست.

وقتی خود مدیران ارشد از ورزش وسیاست بگیر تا پایین، همه همدیگررا مقصر و به هم توهین میکنند، چه انتظاری از سکوهای یک ورزشگاه پُراز تماشاگر جوان داریم؟!!! تماشاگران، بازیکنان، مدیر رسانه و سرمربی که جریمه شدند تقصیری ندارند زیرا  همگی به دنبال احقاق حق تیم خود بودند ولی داور مسابقه از اول با نیّت خوب و مثبت وارد زمین نشد و فقط دنبال مجرم و جرمی بود که اتفاق بیفتد.

افسوس باید خورد ازاین نگاه برعکس کمیته به ظاهر انضباطی فدراسیون فوتبال. در تمام نقاط مختلف ایران انواع و اقسام توهین، فحاشی، درگیری و ضرب وشتم مشاهده شده و خواهد شد ولی مسئولین فقط نوک پیکانشان همیشه به سمت تیم و هواداران فقیر خیبر بوده است. کاش همه تخلفات ورزشی همیشه بادقت و وسواس یکسان برای همه بررسی شود.

نویسنده: "علی روشندل"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39ppmx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خرم آبادی ها و یزدی ها مردند تا بردند!
اختصاصی/