تاریخ انتشار: 1395/07/04 13:08
اختصاصی/
کد خبر: 259468

سردار بوکان برنده جدال قعرنشینان!

هفته چهارم لیگ دو کشور تقابل تو دو تیم تقریبا قعر جدولی بودکه با کمک سه امتیاز این بازی میتوانستن خود را به میانه جدول نزدیکتر کنند حتی با تفاضل گل بیشتر میتوانستند به صدر جدول هم نزدیکتر شوند.
سردار بوکان برنده جدال قعرنشینان!

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، هفته چهارم لیگ دو کشور تقابل تو دو تیم تقریبا قعر جدولی بودکه با کمک سه امتیاز این بازی میتوانستن خود را به میانه جدول نزدیکتر کنند حتی با تفاضل گل بیشتر میتوانستند به صدر جدول هم نزدیکتر شوند اما در این بازی هردو تیم درکل صاحب موقعیتهای زیادی نبودن با گل زود هنگام حبیب افرا که در دقیقه 7بازی از روی نقطه کرنر با ضربه سر وارد دروازبان شیراز شد .بوکانی ها توانستن سه امتیاز شیرین بازی را کسب کنند و سه پله صعود کنند و با تفاضل کمتر رتنه پنجم جدول  قرار بگیرند . 

تیم کارا شیراز هم که صاحب موقعیت فراوانی شد اما نتوانست توپی را وارد دروازبان سردار  کند. درپایان بازی حسابی از کادر و هواداران و مسولین هیت فوتبال بوکان تشکر به عمل اوردند و از نحوه میزبانی بسیار راضی بودند .

تیم داوری هم بسیار عالی بود که بازی را بصورت کامل در اختیار داشتند و هر دو سرمربی تیمها نمره قبولی را به داوری دادند .

تیم سردار بوکان هفته پنجم و ششم خود را خارج از خانه برگزار میکنند و به مصاف تیم های شهرداری بوشهر و پاس همدان می روند که حتما تدابیری برای بازی های خارج از خانه خود را اندیشیدند .

خبرنگار: "کمال میرزااحمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wyynd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جمشید غدیری: می خواهیم با دست پر به شیراز برگردیم
اختصاصی/