تاریخ انتشار: 1395/07/04 14:44
اختصاصی/
کد خبر: 259457

تحلیل دیدار آلومینیوم اراک-فولاد یزد/ برتری مطلق یاران مهابادی مثمر ثمر نبود

دیدار دو تیم فولاد یزد و آلومینیوم اراک در هفته چهارم به سود یاران امیری در فولاد به پایان رسید.
تحلیل دیدار آلومینیوم اراک-فولاد یزد/ برتری مطلق یاران مهابادی مثمر ثمر نبود

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، این پیروزی درحالی رخ داد که یاران مهابادی در آلومینیوم برتری مطلقی در این بازی داشتند و در اکثر دقایق بازی صاحب توپ و میدان بودند و تعداد حملاتی که اراکی ها به دروازه یزدی ها داشتند، 7 موقعیت خطرناک بود و یزدی ها نیز 4 بار روی دروازه میررسول حسینی خطرساز شدند.

یزدی ها که در این بازی از مربی جدید خود بهره می بردند و سبک بازی آنها نیز به نسبت هفته های گذشته تغییر کرده بود، در این هفته تمامی حملاتشان را روی بال راست خود و همچنین نفوذ از عمق امتحان کردند و خطرساز نیز شدند، اما گلی برای آنها حاصل نشد. تنها گل این بازی درحالی رخ داد که روی یک ضربه ایستگاهی و به طرز عجیبی و باخوش شانسی توپ وارد دروازه شد و به نحوی می توان گفت که حق یزدی ها در این بازی سه امتیاز نبود.

اما آن سوی میدان اراکی ها که میزبان نیز بودند، اکثرا از سمت چپ خود و توسط نادر هوشیار و کات بک های عالی رضا معقولی به دروازه ی فولاد نزدیک می شدند و همین سبب شد تا موقعیت های مناسبی نیز فراهم شود، اما بی دقتی مهاجمان اراکی و همچنین کمی خوش شانسی برای فولادی ها سبب شد تا دروازه ی این تیم باز نشود.

فوتبال روی بدش را به مهابادی و تیمش نشان داد و به قول معروف "به بازی خوب امتیاز نمی دهند" و شاید مهابادی در بازی های بعدی به جای بازی خوب، به نتیجه بازی بیشتر فکر کند.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3geeg5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عجیب اما واقعی؛ اولین پیروزی فولاد یزد با سرمربی جدید مقابل اراکی ها!
اختصاصی/