تاریخ انتشار: 1395/07/06 16:06
اختصاصی/
کد خبر: 259087

بررسی راه موفقیت تیم‌های کرمانی در جام حذفی!

از آخرین بازی که تیم‌های سرشناس استان کرمان رقابت‌های جام حذفی را تجربه می‌کنند، نزدیک به سه سال می‌گذرد.
بررسی راه موفقیت تیم‌های کرمانی در جام حذفی!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، روزهایی که تیم مس کرمان در بدترین وضعیت خود به فینال این مسابقات رسید تا در همان روزهای پرمصیبت کرمانی‌ها در یک قدمی رسیدن به آسیا قرار بگیرند!!

همین سبب شد که حالا کرمانی‌ها حتی در بدترین روزهای فوتبالی خود، همچنان به چشم امید به این مسابقات نگاه کنند و با بازگشت تیم‌های معروف کرمانی به این رقابت‌ها، جام حذفی را با جذابیت تمام برای خود دنبال کنند که شاید یک شگفتی بزرگ از این راه برای آن‌ها اتفاق بی‌افتد!

هرچند این موضوع در ابعاد واقعی خود بسیار بعید و دور از ذهن است اما بهرحال عبور از کوچه میان‌بر برای رسیدن به آسیا، هرکسی را وسوسه می‌کند تا قبل از بن بست شدن این کوچه، با چهار بازی برای خود خیال پردازی کند و قطعا کرمانی‌ها نیز می‌توانند در جام حذفی حداقل تا پیش از حذف وصف العیشی برای خود داشته باشند هرچند که خود آن‌ها نیز می‌دانند در واقعیت، ثبت رویا پردازی آن‌ها خیلی دور از دسترس می‌باشد.

بهرشکل مس کرمان در این جام می‌تواند روزهای شکوه لیگ برتری خود را زیر دندان مزمزه کند چراکه این تیم به احتمال فراوان اولین بازی رسمی خود را در این جام برابر استقلال تهران در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد کرد.

مس قرار بود اولین مسابقه‌ی خود را برابر خیبر خرم‌آباد انجام دهد که با انصراف این تیم، حالا باید منتظر برنده‌ی بازی استقلال تهران و ملوان نوین در انزلی باشد.

اگر مس همانند آخرین حضورش در جام حذفی بازهم موفق شود که استقلال را در آزادی حذف کند، به احتمال زیاد با صبای قم در مراحل بالاتر بازی خواهد کرد و بعد از این مرحله نیز نفت تهران تیم شاخص و احتمالی آن خواهد بود. مس کرمان در سمتی از جدول قرار دارد که بعد از گذر از این تیم‌ها، در نیمه‌نهایی می‌تواند چشم انتظار سپاهان اصفهان باشد!

گل‌گهر سیرجان دیگر تیم کرمانی نیز در طرفی از جدول قرار دارد که مس کران حضور دارد و شاید یک دربی دیگر کرمانی بین شاگردان وینگو و ابراهیم‌زاده این بار در حذفی رقم بخورد که البته احتمال آن بسیار اندک است... گل‌گهر بعد از عبور از شهدای گروس بیجار به احتمال زیاد با صبای قم روبرو می‌شود و اگر از سد این تیم بگذرد و مس هم استقلال را شکست داده باشد، در این مرحله مس و گل‌گهر بهم می‌خورند.

و اما مس رفسنجان دیگر تیم کرمانی که سابقه رسیدن به یک چهارم نهایی جام حذفی را نیز دارد، با انصراف نفت نوین آبادان، به مرحله بعد صعود کرده است و در این مرحله اگر تیم گسترش فولاد تبریز انصراف نداده باشد، با این تیم به احتمال فراروان روبرو می‌شود. رفسنجانی‌ها که به مراتب کار راحت‌تری نسبت به دو تیم دیگری کرمانی در جام حذفی دارند، در دور بعد به احتمال زیاد با سیاه جامگان مشهد و یا ایرانجوان بوشهر روبرو می‌شوند. و در مراحل بالاتر تیم‌های لیگ برتری ذوب‌آهن اصفهان و ماشین سازی تبریز در سمت جدول مس رفسنجان هستند و اگر قسمت بود و مس رفسنجان همچنان در جدول بازی‌ها باقی ماند، در نیمه‌نهایی می‌تواند منتظر پرسپولیس تهران باشد.

البته همه‌ی این‌ها فقط یک احتمال است و شاید حتی در جام شگفتی‌های حذفی تیم‌های لیگ برتری نام برده شده جای خود را به تیم‌های کمتر شناخته شده بدهند... شاید قرعه‌ی شگفتی سازی به تیم‌های کرمانی بخورد و آن‌ها بازهم از کوچه جام حذفی شادی را به فوتبال استان بیاورند.... مسی‌های کرمان که یکبار سابقه حضور در نیمه‌نهایی و یک بار سابقه‌ی حضور در فینال این بازی‌ها را دارند، بهتر می‌توانند این خوشی را تصور کنند.

نویسنده: "سعید قرائی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2opegl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بحران بی سابقه در تیم های کرمانی
اختصاصی/