تاریخ انتشار: 1395/07/06 16:20
سرمربی بادران؛
کد خبر: 259082

میثاقیان: با این شرایط بیگانه نیستم و به بالای جدول برمی گردم!

اکبر میثاقیان سرمربی تیم بادران می‌گوید که با این شرایط بیگانه نیست و آرام آرام به بالای جدول خواهند رسید.
میثاقیان: با این شرایط بیگانه نیستم و به بالای جدول برمی گردم!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، سرمربی تیم بادران در در مورد عملکرد تیم بادران در هفته های اخیر که منجر به فاصله گرفتن این تیم از جمع تیم های بالایی جدول رده بندی لیگ آزادگان شده، گفت: تیم نو و جدیدی را شکل دادیم و نیاز به زمان داریم تا بیشتر جا بیافتیم. همه چیز را از اول شروع کردیم و الان باید حداقل 14، 15 امتیاز می‌گرفتیم. در سه چهار سال اخیر هم تیم‌هایی که به لیگ برتر آورده‌ام همه شرایط مشابهی را با تیم بادران در وضعیت کنونی داشتند و نیاز به زمان داریم تا آرام آرام جا بیافتیم.

وی در خصوص مالکیت باشگاه و امکانات فراهم شده افزود: مالکان باشگاه کمک کردند و تیم خوبی بستیم و هر بازیکنی که می خواستیم، توانستیم جذب کنیم. دو بازی اخیر مقابل اکسین و نفت م.سلیمان خوب بازی کردیم ولی گل نزدیم. من چون به کارم، بازیکنان و تیمم مطمئن هستم، می دانم که بهتر خواهیم شد. در بازی‌های اخیر در کارهای تاکتیکی خوب بودیم و فوتبال گاهی اینطور می‌شود که توپ‌ها تبدیل به گل نمی‌شوند واسم این را می‌توان بدشانسی یا هر چیز دیگری گذاشت.

سرمربی تیم بادران در خصوص اینکه از عملکرد امین منوچهری که فصل پیش را در سپاهان اصفهان پشت سر گذاشته و انتظارات بالایی از او وجود دارد، رضایت دارد یا خیر بیان داشت: مثل خود من از منوچهری هم انتظارها بالا است. این بازیکن هم تلاش خود را می کند ولی کار کمی سخت شده است. ولی یک مجموعه همدل داریم و من مطمئنم که با تلاشی که خودم و تیم داریم به موفقیت می رسیم.

 

وی در پایان، در مورد انتظارات خود از جایگاه تیم در پایان نیم فصل مسابقات لیگ آزادگان گفت و ادامه داد: امیدوارم بتوانیم در بازی های آینده این امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. برنامه‌امان این است که در نیم فصل بتوانیم به رده های 5 و 6 جدول برسیم، تا بتوانیم در نیمه دوم مسابقات به صدر جدول برسیم.

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jk89e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 دنبال سربلندی اولین مدیرعامل زن ایران هستیم
میثاقیان: بالای 4هزار هوادار تهرانی داریم