تاریخ انتشار: 1395/04/23 12:59
کد خبر: 274159

کامیابی نیا: از هفته اول دنبال برد هستیم

هافبک پرسپولیسی ها می گوید بازیکنانی که جذب پرسپولیس شدند با شناخت و نظر برانکو بوده و می توانند به این تیم کمک کنند.
کامیابی نیا: از هفته اول دنبال برد هستیم

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، کمال کامیابی نیا در رابطه با شرایط این روزهای خود و تیم پرسپولیس اظهارنظر کر، وی در این باره گفت: اردوی خوبی را در اوکراین سپری کردیم و شرایط خوبی برای تیم به وجود آمده است، امیدواریم در مدت زمان باقی مانده نقاط ضعف و قوت خود را مورد بررسی کامل قرار دهیم، ما چهار بازی تدارکاتی انجام دادیم که برای ما بسیار مفید بود و می شود گفت با توجه به حضور در دوران بدنسازی و تمرینات سنگین، شرایط بسیار خوبی داریم. 

 

هافبک پرسپولیسی ها ادامه داد: ما بازیکنان زیادی را از دست دادیم اما توانستیم نفرات خوبی را جذب تیم کنیم، البته کادرفنی و مدیریتی به دنبال این هستند تا نفرات دیگری را هم جذب تیم کنند و تا از هر لحاظ کامل شویم. بهرحال بازیکنانی که جذب تیم شدند و خواهند شد با نظر سرمربی تیم بوده و یقینا می توانند به تیم کمک کنند. 

 

او در پایان گفت: امیدوارم در مدت زمان باقی مانده بتوانیم در تهران و با تیم های داخلی هم بازی تدارکاتی داشته باشیم. بازی مهم و حساسی در سایپا داریم، آنها تیم خوبی هستند که مربی بسیار خوبی هم دارند، این اولین بازی ما در لیگ جدید است و فکر می کنم پرسپولیس از هفته اول باید انتظارات هواداران را برآورده کند و باید بگویم ما روی سه امتیاز این بازی حساب باز کردیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kaadx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار