تاریخ انتشار: 1395/07/08 17:54
اختصاصی/
کد خبر: 258708

میثم زمانی: هدف باشگاه شهردای همدان صعود به مرحله دوم لیگ دو است

بازیکن تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: گروه ما گروه بسیار سختی است که همه تیم ها مدعی صعود هستند و از هم گروهی با پاس حس خوبی نداریم ای کاش در یک گروه نبودیم پاس تیم اول شهر همدان است و ما از صمیم قلب پاس را دوست داریم.
میثم زمانی: هدف باشگاه شهردای همدان صعود به مرحله دوم لیگ دو است

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، میثم زمانی مهاجم شهرداری همدان افزود: هدف ما صعود به مرحله دوم و در نهایت لیگ یک است مطمئن باشید در هر بازی با تمام توان می جنگیم تا با کسب برد فوتبال دوستان همدانی را خوشحال کنیم.

بازیکن شهرداری همدان در مورد دیدار با کارا شیراز گفت: بازی سختی را مقابل کارا شیراز پیشرو داریم تیم کارا تیم خوبی است و از بازیکنان خوبی برخوردار است امیدواریم بتوانیم امتیاز کامل این بازی را کسب کنیم.

میثم زمانی افزود: خدارو شکر می کنم به روزهای خوب خود برمی گردم و اگر خداوند کمک کند امسال سال خوبی را همراه با شهرداری پشت سر می گذارم.

میثم زمانی مهاجم شهرداری همدان افزود: تیم ما با عجولانه موقعیت های گلزنی را از دست می دهد مطمئن باشید با مرور زمان این مشکل برطرف خواهد شد و شرایط مالی تیم خوب است ولی می تواند از این بهتر هم شود.

زمانی در پایان گفت: وعده ظهور یک تیم فوتبال با برنامه زیری و با بازیکنان با مستعد بومی را به فوتبال دوستان همدانی می دهم.

مصاحبه: "میثم احمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ebomv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بی توجهی استاندار همدان نسبت به تیم پاس!
اختصاصی/