تاریخ انتشار: 1395/07/10 17:22
کد خبر: 258401

تصوراتم اشتباه بود/ با این شرایط نیم‌فصل از استقلال می‌روم

در شروع کار استقلال در جام‌حذفی اولین حاشیه هم با این تیم همراه شد.
تصوراتم اشتباه بود/ با این شرایط نیم‌فصل از استقلال می‌روم

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتری فرتاک ورزشی،ظاهراً وعده و وعیدهایی که به شکل رسمی و غیررسمی به گوش یکی از بازیکنان استقلال رسید این توقع را در او به‌وجود آورد که بتواند در دیدار امروز تیمش به میدان برود. این بازیکن کسی نبود غیر از دروازه‌بان دوم استقلال که در بازی اول لیگ هم در حالی که ناآماده بود به دلیل محرومیت سیدمهدی رحمتی به میدان رفت.

 

سیدحسین حسینی در نخستین بازی لیگ به میدان رفت و یک گل خورد تا بازی یک - یک مساوی به پایان برسد. این دروازه‌بان در روزهای منتهی به آغاز جام حذفی، در مصاحبه‌هایی تأیید کرد از هر نظر برای بازی در تیمش آمادگی لازم را دارد. به ویژه اینکه او دو فصل قبل هم در انزلی بازی می‌کرده و با شرایط زمین تختی این شهر آشنایی کامل دارد.

 

از روزهای اول بعد از مشخص شدن حریف استقلال در مرحله یک سی‌و‌دوم مسابقات جام حذفی، خیلی‌ها درباره اینکه کدام دروازه‌بان برای استقلال درون دروازه می‌ایستد حدس‌هایی زدند. وقتی مشخص شد استقلال باید در این مرحله در انزلی و مقابل ملوان نوین بازی کند عنوان شد که حسینی در این دیدار به میدان می‌رود و اتفاقاً مربی دروازه‌بانان این تیم هم از آمادگی بالای این بازیکن برای بازی در تختی خبر داد. بابازاده که پنج‌شنبه با خبرورزشی حرف زد گفت: «استقلال در صورت بازی حسینی در انزلی به مشکل نمی‌خورد» اما همان روز مشخص شد که سیدمهدی رحمتی اجازه سفر به بابل و کپورچال (مراسم سالگرد هادی نوروزی) را نداشته و باید در تهران می‌مانده تا با تیم تمرین کند.

 

حسینی که از این تغییر برنامه متوجه می‌شود رحمتی در انزلی به میدان خواهد رفت از این موضوع ناراحت شده و مستقیم به سراغ مربی دروازه‌بانان تیم می‌رود. حسینی در مکالمه اعتراض‌آمیزش با بابازاده به او می‌گوید: «این چه وضعی است که من در بازی با تیمی که در لیگ استانی بازی می‌کند هم نمی‌توانم برای استقلال بازی کنم؟» او با اعلام این موضوع به بابازاده ابراز ناراحتی می‌کند و توجهی به توجیه مربی‌‌اش نمی‌کند که از او می‌خواهد همچنان صبر داشته باشد.

 

حسینی با مشاهده این وضعیت به تعدادی از دوستان خود می‌گوید با ادامه این روند نیم‌فصل از استقلال جدا خواهد شد. ظاهراً او در ابتدای فصل که به استقلال برمی‌گردد تصوراتی دیگر از حضور دوباره‌‌اش در این تیم داشته است. حسینی دیروز هم با ناراحتی تهران را ترک کرد و با استقلال به انزلی رفت. ظاهراً او حساب ویژه‌ای روی بازی‌های جام‌حذفی باز کرده بود. باید دید واکنش کادر فنی استقلال و علیرضا منصوریان به این اعتراض چیست! هرچند روز گذشته هم اغلب مسئولان تیم این مطلب را تکذیب کردند که حسینی از بازی نکردنش دلخور است.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36mav7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک بازیکن دیگر استقلال هم ساز جدایی کوک کرد