تاریخ انتشار: 1395/07/10 18:12
اختصاصی/
کد خبر: 258388

مهندس وفا: هدف ما از جام حذفی، محک بازیکنانمان بود

مدیرعامل باشگاه هف سمنان گفت: هدف ما از جام حذفی محک بازیکنانمان بود و به اهدافمان رسیدیم.
مهندس وفا: هدف ما از جام حذفی، محک بازیکنانمان بود

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، مهندس عبدالحسین وفا درخصوص بازی در جام حذفی گفت: در بازی با پیکان ما به دنبال اهدافی بودیم که به آن اهداف رسیدیم و هدف از شرکت در جام حذفی قهرمان شدن در این جام نبود بلکه امکان بازی کردن با تیم های بزرگ بود چون بازی تدارکاتی نمیتوانستیم با تیم های بزرگ بازی بگذاریم به جز بازی با پرسپولیس، امکان بازی با تیم های بزرگ را نداشتیم.

وی افزود: به دنبال عیار بازیکنان ما و آن بازی زیبا که دنبالش هستیم، در جام حذفی بودیم. بازی بسیار زیبایی بود و اگر خوش شانس بودیم و اگر بازی در سمنان برگزار میشد و مثل بازی پرسپولیس که در جام حذفی هشت بازیکن خودش را نداشت تیم پیکان هم اینجوری بود، نتیجه که رقم میخورد جور دیگری بود. در کل بازی خوبی بود و ما از نتیجه بازی راضی بودیم و هدف ما کسب نتیجه نبود بلکه نوع بازی بچه هایمان بود که ما را بتواند در لیگ 2 کمک کند.

مهندس وفا ادامه داد: هدف اول ما این است که در لیگ 2 به موفقیت برسیم و انشالله بتوانیم با بازی خوب و زیبایی که بچه ها ارائه میدهند، به لیگ یک صعود کنیم. قطعا ما قهرمان جام حذفی نمیشدیم و اگر هم میشدیم سهمیه از لیگ یک بدست نمیاوردیم با این قهرمانی.

وی در پایان درخصوص بازی هفته آینده تیمش گفت: بازی با پاس یکی از مهم ترین بازیهای ما هست بازی 6 امتیازی هستش که در این موقع برگزار میشود و ما همه سعی خودمان را در بازی با پاس متمرکز کردیم و در بازی با پیکان 3 تا از بازیکنان تیم که مصدومیت جزئی داشتند ریسک نکردیم و بازی ندادیم و آن هارا نگه داشتیم برای بازی با پاس و امیدوار هستیم با دست پر از همدان برگردیم.

مصاحبه: "امیرحسین سلیمی زاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pzok6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمد مومنی: مانند مهندس فیض در فوتبال کم است/ از لحاظ فوتبالی هف برتر بود
اختصاصی/