تاریخ انتشار: 1395/07/11 19:35
کد خبر: 258154

برانکو چگونه راضی شد بدون ملی‌پوشان بازی کند؟

برانکو زیر بار بازی مقابل قشقایی آن هم بدون ۶ بازیکن ملی‌پوش رفت یا اینکه باشگاه پرسپولیس، مرد کروات را تحت فشار قرار داد؟ مسئله این است!
برانکو چگونه راضی شد بدون ملی‌پوشان بازی کند؟

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، احتمالاً برای خیلی‌ها هم این پرسش پیش آمده باشد که چه کسی یا کسانی این تصمیم اشتباه را گرفتند تا یک جام از کف پرسپولیسی‌ها بپرد؟ همان‌طور که دیروز نوشتیم برانکو ابتدا که مسابقات جام‌حذفی قرعه‌کشی شد، اعلام کرد: «بدون ملی‌پوش جلوی قشقایی بازی نمی‌کند!»

مرد کروات خیلی محکم این موضع را گرفت و با همین دیدگاه هم پس از بازی با سپاهان اصفهان راهی کرواسی شد. از آنجایی که پرسپولیس تهران ۶ بازیکن خود را در اختیار تیم ملی قرار داده بود بنابراین می‌توانست طبق اعلام سازمان لیگ و به شکلی کاملاً قانونی بازی حذفی‌اش برابر قشقایی شیراز را به تعویق بیندازد.

شنیدیم باشگاه پرسپولیس همه اختیارات درباره تصمیم مهم بازی کردن یا نکردن در جام‌حذفی بدون ملی‌پوش را به برانکو واگذار کرد ولی باشگاه به برانکو گفت بهتر است سر این موضوع با فدراسیون فوتبال و کی‌روش سرشاخ نشویم. یکی، دو روزی از سفر برانکو گذشته بود که سرمربی پرسپولیس از کرواسی با علی‌اکبر طاهری و محمود خوردبین تماس تلفنی گرفت و گفت: «مشکلی نیست. اعلام کنید بدون ملی‌پوش هم در جام‌حذفی و جلوی قشقایی بازی می‌کنیم...!»

شاید برانکو فکرش را نمی‌کرد قشقایی دسته دومی لقمه گلوگیری باشد و یا اینکه مشاوران ایرانی‌اش سرمربی کروات را درست راهنمایی نکردند اما هرچه بود او زیر بار این بازی آن هم در غیاب علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، وحید امیری، محمد انصاری، مهدی طارمی و حتی رامین رضاییان رفت تا نتیجه آن شود که نباید می‌شد!

به عبارت بهتر مقصر این تصمیم مهم ولی اشتباه فقط و فقط شخص برانکو بود که حریف را دست‌کم گرفت و حاضر نشد از بند و تبصره قانونی استفاده کند. او در حالی بدون ملی‌پوشان خود به شیراز سفر کرد که می‌توانست بدون هیچ مشکلی با موافقت سازمان لیگ بازی با قشقایی را در تاریخ دیگری برگزار کند.

شاید هم برانکو از تهدید قدیمی فدراسیون ترسید. دفعه قبل که او گفت به تیم ملی برای اردوی خارجی بازیکن نمی‌دهیم، فدراسیون غیرمستقیم تهدید کرد اگر پرسپولیس با تیم ملی همکاری نکند، سازمان لیگ هم موقع لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس همکاری نمی‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b86x9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاظمی در سیاه جامگان ماند