تاریخ انتشار: 1395/04/23 18:12
کد خبر: 274082

فراخوانده شدن موراتا به تمرینات رئال

اگر تا حالا کسی شک داشت که موراتا فصل بعد در رئال خواهد بود یا نه ، حالا دیگر معلوم شد که او در رئال میماند .
فراخوانده شدن موراتا به تمرینات رئال

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی / موراتا به تازگی و پس از دو فصل حضور درخشان در یوونتوس به رئال بازگشته است اما همواره شایعاتی وجود داشت که با رقمی بالاتر به تیمی در لیگ برتر انگلیس خواهد رفت. از دو روز دیگر تمرینات پیش فصل رئال آغاز خواهد شد؛ با این حال بسیاری از بازیکنان تاثیرگذار رئال به دلیل درگیر بودن در یورو 2016 فعلا به تمرینات اضافه نخواهند شد؛ از جمله رونالدو، کروس، په په و گرت بیل.

01125359

ملی پوشان اسپانیایی رئال نیز تا 10 روز دیگر مرخصی دارند اما مصدومیت رونالدو که باعث خواهد شد او به بازی سوپرکاپ اروپا مقابل سویا در تاریخ 19 مرداد نرسد و نیز خستگی بیل، باعث شده تا زیدان از موراتا بخواهد زودتر از موعد تعیین شده به تمرینات پیش فصل اضافه شود. مارکا امروز گزارش داد که به موراتا اعلام شده تا 6 روز دیگر خود را به تمرینات اضافه کند.

رئال اردویی در مونترئال کانادا برپا خواهد کرد و یکی دو بازی دوستانه نیز برای این تیم پیش بینی شده است. بی شک موراتا در برابر سویا مهره ثابت رئال و جانشین رونالدو خواهد بود. برای آن بازی، گرت بیل نیز خسته و ناآماده خواهد بود و شاید بازی را از ابتدا شروع نکند. با این شرایط می توان گفت موراتا و بنزما، دو مهاجم اصلی رئال در سوپرکاپ خواهند بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j99be

آخرین اخبار