تاریخ انتشار: 1395/07/11 19:48
کد خبر: 258143

ترس برانکو از میدان دادن به مدافعان خارجی و میلیاردی پرسپولیس!

در روز حذف تلخ پرسپولیس مقابل قشقایی بیشتر از هر چیز، بحران این تیم در عمق دفاع به چشم آمد.
ترس برانکو از میدان دادن به مدافعان خارجی و میلیاردی پرسپولیس!

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، در روز حذف تلخ پرسپولیس مقابل قشقایی بیشتر از هر چیز، بحران این تیم در عمق دفاع به چشم آمد. پرسپولیسی که این فصل با زوج سیدجلال و انصاری توانسته آماری فوق العاده در دفاع داشته باشد، بدون آن‌ها آسیب پذیر نشان داد و بارها بازیکنان حریف توانستند پشت دفاع صاحب موقعیت شوند. برانکو در غیاب سیدجلال و انصاری، ماهینی و ربیع‌خواه دو مدافع میانی تیمش را به پست مدافع میانی برد و به محرمی و آرام طبع در پست دفاع راست و چپ بازی داد. استفاده همزمان از دو مدافع راست و دو مدافع چپ در خط دفاع، ایده‌ای بود که با شکست کامل به پایان رسید.

برانکو این فصل، ترجیح داده بود به جای استفاده از خریدهای خارجی‌اش در پست دفاع میانی، از انصاری در این پست استفاده کند. پلیانسکی همه بازی‌ها روی نیمکت نشست و گولچ، معمولا حتی در لیست 18 نفره حضور نداشت. جالب اینکه در غیاب سیدجلال و انصاری هم این دو بازیکن حتی در لیست 18 نفره پرسپولیس قرار نگرفتند. گولچ، مدت‌هاست در تمرینات پرسپولیس حضور ندارد و پلیانسکی بخاطر مشکل بدنی و مصدومیت از لیست نهایی خط خورد.

در 7 بازی این فصل پرسپولیس در لیگ برتر و یک بازیکن جام حذفی، 4 بازیکن مختلف به عنوان مدافع میانی در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفتند که فقط یک نفر از آن‌ها مدافع میانی تخصصی بوده است. 3 نفر دیگر، مدافعان کناری پرسپولیس هستند که در نبود مدافع میانی مطمئن، مجبور شدند در پست غیر تخصصی به میدان بروند. برانکو، حاضر شده به 3 مدافع کناری در پست مدافع میانی بازی بدهد اما سراغ گولچ و پلیانسکی، دو خرید پرهزینه و خارجی تیمش در خط دفاع نرود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vywzb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقاد پیشکسوت پرسپولیس از این تیم و برانکو/ ذخیره ها آبروی پرسپولیس را بردند