تاریخ انتشار: 1395/07/11 19:56
کد خبر: 258142

آلگری: این یووه را هیچ تیمی نمی تواند مهار کند

ماسیمیلیانو آلگری پس از پیروزی شاگردانش در خانه امپولی اعلام کرد این تیم بازی حساب شده‌ای را به نمایش گذاشت، همچنین آلگری از اینکه شاگردانش بهتر می‌توانند توپ را در زمین به گردش در آورند نیز ابراز رضایت کرد.
آلگری: این یووه را هیچ تیمی نمی تواند مهار کند

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، در حالیکه همه چیز در این دیدار برابر پیش می‌رفت، دقیقه ۶۵ همه چیز عوض شد و تنها در مدت ۵ دقیقه، یوونتوس ۳ بار دروازه حریف را گشود تا با نتیجه ای مناسب زمین بازی را ترک کند. پس از این دیدار آلگری در مصاحبه با Mediaset اعلام کرد:

بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم، از همکاری بازیکنانم بسیار راضی هستم. بازی سختی را در زمینی نامناسب پشت سر گذاشتیم، با از دست دادن موقعیت‌هایمان، اجازه دادیم تا حریف ضد حملاتی را روی دروازه ما ترتیب دهد اما در نهایت از نتیجه به دست آمده راضی هستم. نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم و وقتی توانستیم اولین گل را به ثمر برسانیم همه چیز ساده تر پیش رفت، هنوز هم می‌توانیم پیشرفت کنیم اما از شرایطی که داریم رضایت کامل دارم. احساس می‌کنم به تکامل رسیده‌ایم چراکه پس از اینکه برتری خوبی به دست آوردیم به خوبی بازی را کنترل کردیم، هرچند که هنوز هم می‌توانیم پیشرفت کنیم. اجازه دادیم که حریف موقعیت های خطرناکی روی دروازه ما ایجاد کند چراکه فاصله بین خطوط تیم زیاد بود و در خط هافبک نتوانستیم به خوبی به دفاع بپردازیم، بنابراین در مواقعی بهتر است تا سرعت بازی را پایین بیاوریم تا بتوانیم به بازی مسلط شویم. بازیکنانی که در اختیار داریم در واقع تنها ۴۰ روز در کنار یکدیگر تمرین کرده اند چراکه مدت زیادی را در تیم‌های ملی خود به سر برده‌اند. با این حال تنها پیروزی‌هایی که به دست می‌آوریم مورد توجه قرار می‌گیرد. از عملکرد پیانیچ رضایت کامل دارم، او موقعیت‌های خوبی را برای ما خلق کرد و در زمان‌هایی که تمرکز کافی نداشتیم، کمک کرد تا شرایط مناسبی به دست آوریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ryre6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاپیتان بادران تهران: در شش هفته گذشته فقط بدشانسی آورده ایم
اختصاصی/