تاریخ انتشار: 1395/04/23 18:33
کد خبر: 274072

مشکل بینایی گلر مورد نظر استقلال!

گلری که این روزها در تمرین استقلال حاضر شده علاوه بر اینکه شدیدا پرسپولیسی است، ظاهرا مشکل بینایی هم دارد!
مشکل بینایی گلر مورد نظر استقلال!

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی / دروازه بانی که این روزها در تمرین استقلال حاضر می شود، قرار بود روزی به پرسپولیس برود. حسین آشنا در تیر ماه سال ۹۰ در حالی با پرسپولیسی ها پای میز مذاکره نشست که با آنها به توافق صد در صد رسید. او در مصاحبه ای گفت قراردادش را امضا می کند و حضورش در پرسپولیس صد در صد است ولی چند روز بعد اخبار تازه تری رسید. پرسپولیسی ها از خرید این دروازه بان منصرف شدند و سپس شایعاتی درباره این دروازه بان مطرح شد؛ اینکه او مشکل بینایی دارد.

سایت ها در آن زمان مدعی شدند آشنا به پرسپولیسی ها گفته است: «در بازی هایی که زیر نور برگزار می شود مشکل دید دارد.» البته بعضی سایت ها هم نوشتند این دروازه بان مشکل مالی با قرمزها داشته است. نه پرسپولیسی ها و نه آشنا در این باره توضیحی ندادند تا این خبرها در حد شایعه باقی بماند. به همین دلیل حالا هم نمی شود به آنها استناد کرد اما چیزی که می شود به آن استناد کرد این حرف های آشنا در سال ۹۰ است: «من از کودکی طرفدار پرسپولیس بودم!»

این بخشی از صحبت‌های آشنا با برنا نیوز در تاریخ ۶/۴/۱۳۹۰ است:

*همیشه گفته ام من یک پرسپولیسی ام و این تیم را دوست دارم. اگر به این تیم آمدم، سعی می کنم بهترین بازی هایم را انجام بدهم و آرزو می کنم سرخپوشان همیشه موفق باشند. از کودکی طرفدار این تیم بودم و همیشه برای موفقیت پرسپولیس دعا می کنم.

*من مشکل خاصی با کسی ندارم و هر بازیکنی که بهتر باشد، درون دروازه قرار می گیرد. رقابت با حقیقی برایم شیرین خواهد بود. البته باید حضورم در پرسپولیس قطعی شود، آن وقت می توان بیشتر در این باره صحبت کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45eee9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نتایج سرخابی ها در هفته اول ادوار مختلف لیگ برتر/ کدام یک وضعیت بهتری دارند؟