تاریخ انتشار: 1395/07/12 12:44
کد خبر: 258027

منصوریان نگران نباشد/ شاه ماهی جنوبی استقلال کم کم احیا می شود!

ستاره گران قیمت استقلال در میانه میدان در دو بازی اخیر این تیم یک پنالتی گرفته و یک گل به ثمر رسانده است. بختیار رحمانی که در ابتدای فصل عملکرد خوبی نداشت، کم کم به شرایط ایده آل می رسد و این باعث خوشحالی سرمربی تیم شده است.
منصوریان نگران نباشد/ شاه ماهی جنوبی استقلال کم کم احیا می شود!

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، به نظر می رسد که بختیار رفته رفته به روزهای اوج خود برمی گردد و در مسیر فصل قبل گام برمی دارد و این بهترین بخر برای منصوریان است. احیا شدن او می تواند کمک بزرگی به منصوریان و استقلال بکند.

بختیار رحمانی یکی از بهترین خریدهای استقلال در فصل جابجایی تابستانی بود. او فصل بسیار خوبی را با تراکتور سازی پشت سرگذاشت و با توجه به درخشش در فولاد هم طبیعی بود که مشتریان زیادی داشته باشد.پرسپولیس هم دوست داشت که رحمانی را جذب کند اما علاقه این بازیکن برای پیوستن به استقلال باعث شد تا آبی پوشان خیلی راحت و بدون دغدغه کاپیتان سابق فولاد خوزستان را جذب کنند.رحمانی نیامده در بین هواداران استقلال محبوب شد. او شماره 7 فرهاد مجیدی محبوب ترین چهره آبی پوشان پایتخت را بر تن کرد و همین باعث شد تا انتظارات از او بسیار بالا رود.

وقتی تیم بد نتیجه می گیرد انتقاد از بهترین و گرانترین بازیکنان تیم بیشتر است و این درباره استقلال هم صدق می کرد.استقلال بدترین شروع تاریخ خود در لیگ برتر را داشت و تیم منصوریان بعد از گذشت 6 هفته رنگ پیروزی را ندیده بود. در چنین شرایطی انتقادات از رحمانی بالا گرفت و حتی خبرهای زیادی درباره جدایی او از آبی پوشان به گوش رسید اما در نهایت اعتماد منصوریان به کاپیتان سابق فولاد باعث شد تا او در استقلال بماند.به نظر می رسد که رحمانی همان بازیکنی می شود که انتظار می رفت.

شاه ماهی استقلال کم کم احیا می شوداو فصل قبل در تراکتور سازی هم شروع ناامید کننده ای داشت و حتی با هواداران این تیم هم درگیر شد و خبرهای هم درباره اختلاف او با امیر قلعه نویی به گوش رسید اما در نهایت رفته رفته او همان بازیکنی شد که همه انتظار داشتند. بختیار به یکی از آماده ترین و بهترین بازیکنان تراکتور سازی تبدیل شد و فصل بسیار خوبی را با این تیم به پایان برد هر چند شروع کابوس واری با این تیم داشته بود.رحمانی در استقلال هم به نظر می رسد که چنین شرایطی را دارد. او شروع ناامید کننده ای با آبی پوشان پایتخت داشته اما به نظر می رسد که بازی به بازی در حال بهتر شدن است. او در دیدار برابر ذوب آهن پایه گذار گل نخست تیمش بود و توانست با زیرکی یک خطای پنالتی از حریف بگیرد.

بختیار در دیدار برابر ملوان نوین هم از بهترین های استقلال بود و توانست گل دوم را به ثمر رساند و چند موقعیت خوب گلزنی هم روی دروازه حریف خلق کند.او رفته رفته اعتماد به نفس لازم را به دست می آورد و به نظر می رسد که مسیری شبیه به فصل قبل را پشت سرمی گذارد.در اوج بودن بختیار کمک بسیار زیادی به استقلال خواهد کرد. مثلث رحمانی، اسماعیلی و ابراهیمی می تواند خط میانی آبی پوشان را بسیار تقویت کند و با بازگشت روزبه چشمی تیم منصوریان در کارهای دفاعی هم تقویت می شود و بدون شک بهتر از قبل نتیجه خواهد گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48onwl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تفکر منصوریان برای دفاع استقلال؛ برزیلی برو روی نیمکت!

استقلال فردا تکلیف شهباززاده را روشن میکند
مهاجم استقلال بدون رضایت باشگاه به ترکیه رفت؛