تاریخ انتشار: 1395/07/12 13:04
کد خبر: 258018

واکاوی پیشنهادهایی که معلوم نیست حقیقت دارد یا نه/ واقعا منصوریان از انگلیس پیشنهاد دارد؟

سرمربی استقلال در ادامه اظهار نظرهای عجیبش این بار ادعا کرد که از لیگ یک انگلیس(چمپیون شیپ) پیشنهاد مربیگری داشته ولی ترجیح می‌دهد در تیمی بماند که رویای کودکی‌اش بوده است.
واکاوی پیشنهادهایی که معلوم نیست حقیقت دارد یا نه/ واقعا منصوریان از انگلیس پیشنهاد دارد؟

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، سرمربی استقلال در ادامه اظهار نظرهای عجیبش این بار ادعا کرده که از لیگ یک انگلیس(چمپیون شیپ) پیشنهاد مربیگری داشته ولی ترجیح می‌دهد در تیمی بماند که رویای کودکی‌اش بوده است.

این در حالی است که منصوریان به دلیل نداشتن مدرک پرولایسنس نمیتواند در لیگ یک انگلیس مربیگری کند و به طور کل حضور او در تیم های خارجی منتفی است.البته مسوولان باشگاه استقلال هنوز به پیشنهاد کتبی تیم انگلیسی واکنشی نشان ندادهاند و باید دید که منصوریان از چه تیمی پیشنهاد دارد؟!

 

پیشنهاد تیم های ازبکستانی به قلعه نویی

این در حالی است که امیر قلعه‌نویی هم در دورانی که به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپاهان فعالیت می‌کرد بارها ادعا کرده بود که از پاختاکور ازبکستان پیشنهاد سرمربیگری دارد اما او هرگز رنگ فوتبال خارج از کشور را ندید و در حال حاضر جزو با ارزش ترین مربیان لیگ برتر به حساب می آید.

 

مظلومی و حضور در لیگ انگلیس

پرویز مظلومی دیگر مربی استقلال است که در پایان فصل گذشته به دوستان نزدیکش اعلام کرد که از لیگ انگلیس پیشنهاد دارد، پیشنهادی که البته از همان ابتدا هم معلوم بود که هیچ پایه و اساسی ندارد و البته این مربی در حال حاضر خانه نشینی را به حضور در لیگ برتر جزیره ترجیح داده است!

درخواست برایتون از جلالی

منصوریان اولین مربی نیست که ادعا کرده است از خارج از ایران پیشنهاد دارد. اگر در سال‌های گذشته بازیکنان برای بازارگرمی ادعا می‌کردند که از خارج از کشور پیشنهاد دریافت کرده‌اند، حالا مربی‌ها این رویه را در پیش گرفته‌اند. حدود 3 سال پیش بود که مجید جلالی ادعا کرد که از باشگاه برایتون انگلستان پیشنهاد دارد.

 

اخذ مدرک پرولایسنس توسط سرخابی ها

در ایران مربی‌های کمی موفق شدهاند مدرک پرولایسنس را دریافت کنند که یحیی گل‌محمدی، پرویز مظلومی و نصرت ایراندوست از جمله این مربی‌ها هستند. آنها پیش از شروع لیگ پانزدهم در کلاس‌های مربیگری فدراسیون فوتبال شرکت کردند و موفق شدند این مدرک را دریافت کنند. در آن زمان منصوریان حاضر نشد ساده‌ترین راه برای اخذ این مدرک را برود هرچند که حتی اگر در این کلاس‌ها شرکت کرده بود هم نمی‌توانست با این مدرک در لیگ انگلیس فعالیت کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ryv6y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان نگران نباشد/ شاه ماهی جنوبی استقلال کم کم احیا می شود!

استقلال فردا تکلیف شهباززاده را روشن میکند
مهاجم استقلال بدون رضایت باشگاه به ترکیه رفت؛