تاریخ انتشار: 1395/04/23 18:37
کد خبر: 274069

المپیک مارسی تا پایان هفته در مالکیت ایران

مراحل واگذاری باشگاه المپیک مارسی به خریداران ایرانی تا چند روز آینده نهایی می شود تا این باشگاه به صورت رسمی وارد بازار تابستانی شود.
المپیک مارسی تا پایان هفته در مالکیت ایران

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، سایت "buzz sport” فرانسه در گزارشی مدعی شد پروسه فروش باشگاه المپیک مارسی شتاب گرفته و در همین هفته این باشگاه به خریداران ایرانی واگذار خواهد شد.

پس از گذشت مدت ها از خبر ابتدایی احتمال فروش مارسی به ایرانی ها طی هفته های اخیر اخبار ضد و نقیض بسیاری در این خصوص منتشر شد تا ساعتی قبل که سایت فرانسوی نوشتتا آخر این هفته جزئیات فروش باشگاه المپیک مارسی به طرف ایرانی منتشر خواهد شد. سرمایه گذاران ایرانی از طریق هواپیمایی "ایران ایر" و از مجرای یک شرکت تازه تاسیس در لوکزامبورگ در حال نهایی کردن خرید باشگاه المپیک مارسی هستند.))

بنا بر این گزارش در این انتقال ابتدا ۱۰۰ میلیون یورو پرداخت خواهد شد و سپس مبلغ ۶۰۰ میلیون یورو سرمایه گذاری صورت خواهد گرفت.در همین حال این سایت فرانسوی در خبر دیگری از مذاکرالت مالکان جدید با مربی مطرح آرژانتینی برای بازگرداندن دوباره اش به ولودروم پرده برداشت و مدعی شد مارسلو بیلسا جدی ترین گزینه مالکان ایرانی برای هدایت مارسی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xrrrb

آخرین اخبار