تاریخ انتشار: 1395/07/12 18:19
اختصاصی/
کد خبر: 257959

محمد قاسمی نژاد: در نساجی هرکسی به فکر خودش است و ضرر اصلی را بازیکنان می بینند

بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: مشخص نیست مشکل از چه سمتی است و هر کس به فکر منافع خودش است فقط در این بین تنها بازیکنان هستند که آسیب می‌بینند امیدوارم فکری به حالشان کنند.
محمد قاسمی نژاد: در نساجی هرکسی به فکر خودش است و ضرر اصلی را بازیکنان می بینند

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، محمد قاسمی‌نژاد درباره شرایط نساجی به خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: شرایط در قائمشهر نامساعد است، من و تعدادی از بازیکنان که از سال گذشته در اینجا مانده‌ایم حدود 10 ماه است که دریافتی‌ای از باشگاه نداشته‌ایم. حالا بچه‌هایی که امسال به اینجا آمدند که دیگر هیچ دریافتی نداشتند حتی امکانات رفاهی‌شان هم یعنی شام و ناهارشان را قطع کرده‌اند. در کل شرایط اصلا در نساجی خوب نیست.

او در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنی با این اوضاع تیم نتیجه بگیرد می‌گوید: صددرصد اگر این شرایط ادامه‌دار باشد تیم نتیجه نمی‌گیرد، بچه‌ها تا یک حدی می‌توانند تلاش کنند و نتیجه را به نفع خود کنند و به مرور زمان انگیزه‌هایشان کم می‌شود. اگر می‌بینید تا به امروزهم نتیجه‌های خوبی کسب کردیم فقط به دلیل حمایت مردم و حضورشان در ورزشگاه‌ها بوده است. اما اگر این روند ادامه‌دار شود مطمئن شوید انگیزه‌ها کم می‌شود و نتیجه‌گیری هم سخت. فکر بازیکن‌ها مشغول، مصدومیت‌ها زیاد شده و اوضاع مالی هم مزید بر علت است که همه این‌ها کم‌کم به تیم آسیب می‌رساند. مشخص نیست مشکل از چه سمتی است و هر کس به فکر منافع خودش است فقط در این بین تنها بازیکنان هستند که آسیب می‌بینند امیدوارم فکری به حالشان کنند. 

قاسمی نژاد درخواست خودش از مسئولین استان مازندران را اینطور بیان می‌کند: درخواست همه بازیکنان و مجومعه تیم این است که استاندار آقای پرهام را حمایت کنند، مازندران مسئول خاصی که از بازیکنان حمایت کنند، ندارد. مسلما آقای پرهام بعد از هزینه کردن در طی سال‌ها به مشکل می‌خورد و نیاز به حمایت مسئولین استان و شهر قائشمهر را دارند. آنها حدود 4، 5 سال است که مشکل دریافت زمین برای تمرین و مسابقات دارند. مدیران استان، شهردار و ... پشت پرده صحبت‌هایی انجام می‌دهند تا مردم را آرام کنند و بعد هیچ حرکتی انجام نمی‌‌دهند. کسی هم تصمیم به حمایت تیم دارد با این صحبت‌ها خب قطعا پشیمان می‌شود. با بی‌پولی شاید تیم 4، 5 هفته دوام بیاورد وگرنه بعد از این یکی، دو هفته دیگر دوام نمی‌آورد.

هافبک نساجی درباره نتیجه رقابت‌شان با استقلال اهواز هم خاطرنشان کرد: بازیکنان با وجود این مشکلات در هیچ بازی کم نگذاشتند و از جان مایه می‌گذارند. امیدوارم با روحیه ظاهر شوند و 3 امتیاز این بازی را هم دریافت کنیم.

مصاحبه: "سمیه میرمحمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3klvzx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وضعیت مصدومان نساجی رو به بهبودی است
اختصاصی/