تاریخ انتشار: 1395/07/12 23:16
کد خبر: 257883

دشان: نگران پوگبا نباشید؛ او به روزهای اوجش باز می گردد

دیدیه دشان، سرمربی تیم فرانسه معتقد است که هیچ گونه نگرانی در رابطه عدم درخشش پوگبا در هفته های اخیر برای او وجود ندارد.
دشان: نگران پوگبا نباشید؛ او به روزهای اوجش باز می گردد

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، پل پوگبا که تابستان امسال با مبلغ 105 میلیون یورو از یوونتوس به منچستر پیوست و گران ترین بازیکن تاریخ لقب گرفت، هنوز نتوانسته به فرم مناسب خود در انگلیس دست یابد اما دشان معتقد است این اتفاق به زودی رخ خواهد داد.

عدم درخشش پوگبا در لباس منچستر: پوگبا به تازگی تیمش را تغییر داده است و کمی زمان می برد تا با هم تیمی هایش به هماهنگی برسد. البته همیشه انتظارت از پوگبا بالا بوده ات و اگر کمی ضعیف عمل کند، ممکن است از دید دیگران کافی نباشد. پوگبا بازیکنی است که همه انتظار داریم در هر بازی پاس گل بدهد که این خواسته بسیار زیادی است. از نظر من او در شرایط مساعدی قرار دارد و نسبت به اهداف خود مطلع است.

دعوت نشدن کریم بنزما: من هیچ انتظاری از بنزما و دیگران بازیکنان ندارم و صحبت های مطبوعات نیز تاثیری در تصمیم من در انتخاب بازیکنان نخواهد داشت و من با افکار خودم بازیکنان را انتخاب خواهم کرد.

خداحافظ جرمی متئو از تیم ملی: من این موضوع را پذیرفتم زیرا همه چیز واضح است. این تصمیم شخصی متئو بوده و من آن را درک می کنم. البته بهتر بود که جرمی متئو من را از قبل در جریان این تصمیم قرار می داد. البته او به حدی صادق بود که قبل از مطبوعات، من را در جریان تصمیمش قرار دهد و من در ادامه راه، برای او آرزوی موفقیت دارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3klv9q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 زلاتان خطاب به پوگبا: به حرف کسی توجه نکن