تاریخ انتشار: 1395/07/13 16:25
کد خبر: 257735

می‌خواهم با تیمی غیر از پرسپولیس مقابل استقلال بازی کنم

بازیکن تیم سیاه جامگان گفت: امید ما به محمد رویانیان است؛ او می تواند سیاه جامگان را از این مشکلات خلاص کند.
می‌خواهم با تیمی غیر از پرسپولیس مقابل استقلال بازی کنم

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، حمیدرضا علی عسگری درباره آخرین وضعیت سیاه جامگان اظهار داشت: خدا را شکر کاظمی به تمرینات ما برگشته است و خودمان را برای شروع مجدد مسابقات لیگ کم کم آماده می کنیم. در این هفته با استقلال بازی داریم که بازی سختی می تواند باشد. 

 

وی درباره مشکلات این باشگاه مشهدی در ادامه خاطرنشان کرد: مشکلات ما را که دیگر همه از آن خبر دارند اما خوشحالیم که در تعطیلات لیگ این اتفاقات رخ داد. با این حال کمی از شرایط مسابقه دور شده ایم و باید در مدت زمان باقی مانده تلاش کنیم تا به شرایط آرمانی پیش از تعطیلات برگردیم. 

 

بازیکن تیم سیاه جامگان درباره کناره گیری این تیم از جام حذفی خاطرنشان کرد: واقعا باشگاه ما شرایط حضور در جام حذفی را در آن برهه از زمان نداشت و ما مجبور بودیم که انصراف دهیم. البته اگر شرکت می کردیم بهتر بود اما اتفاقی است که رخ داده و کاری نمی توان کرد. 

 

علی عسگری درباره حضور محمد رویانیان در تیم مدیریتی باشگاه سیاه جامگان اذعان داشت: صد در صد حضور سردار رویانیان می تواند بهترین اتفاق ممکن باشد. حالا دیگر امید ما به ایشان است. امیدوارم سردار کاری کند که دیگر مشکلات مالی و از این دست را نداشته باشیم. من در پرسپولیس هم زمانی که ایشان مدیرعامل بودند حضور داشتم و می توانم بگویم تنها دوره ای بود که ما مشکل مالی نداشتیم و همه چیز روی اصول بود. 

 

وی درباره حضور دوباره فرهاد کاظمی در تمرینات سیاه جامگان گفت: آقا فرهاد دو روز قبل دوباره به تمرینات ما برگشتند. البته دیروز به علت فوت یکی از اقوام شان بالاجبار راهی تهران شدند اما از امروز دوباره در تمرینات خواهند بود. ایشان درباره حل مشکلات گذشته با ما صحبت کرده و حالا تمرکزمان بر روی موفقیت سیاه جامگان است.

 

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره رویارویی با استقلال در هفته هشتم لیگ برتر گفت: برای اولین بار است که با تیمی به غیر از پرسپولیس مقابل استقلال بازی می کنم. همیشه در دربی بزرگ پایتخت مقابل این تیم قرار گفته بودم اما حالا باید یک تجربه جدید و جذاب را داشته باشم. از شانس بدم دوباره به پست دفاع راست برگشتم چون بازیکن مان در این پست مصدوم شده است. با این حال تلاشم را می کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم.

 

وی درباره افت استقلال در این فصل تصریح کرد: اصولا دوست ندارم تیم های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس در شرایط بحرانی به سر برند. جذابیت فوتبال به هوادارانش است و این دو تیم هم در این زمینه از بقیه تیم ها پرطرفدارتر هستند. امیدوارم استقلال از شرایط کنونی خارج شود اما مطمئن هستم که در مقابل ما روز سختی خواهد داشت.

 

علی عسگری در پایان درباره حذف پرسپولیس به دست قشقایی گفت: جام حذفی جام شگفتی هاست و از این اتفاقات در دنیای فوتبال رخ می دهد. هواداران نباید خرده بگیرند. این تیم قدرت خود را با نتایجی که در لیگ گرفته نشان داده است. با این حال می توانستند در مقابل قشقایی بهتر بازی کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3klvkd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دغاغله: بدشانسی دست از سرمان بردارد سه امتیاز را می‌گیریم


 استقلالی بودم، اما مجبور شدم به پرسپولیس بروم/ قشقایی، کار استقلال را در ۹۰ دقیقه تمام می‌کرد
فنونی‌زاده: برانکو به خاطر کُری با کی‌روش قبول کرد بدون ملی‌پوشان بازی کند