تاریخ انتشار: 1395/04/23 20:24
کد خبر: 274040

واکنش گلر استقلال به شایعه پردازان

شایعه ای که امروز راجع به حسین آشنا، سنگربان تیم استقلال منتشر شد، او را به واکنش واداشت
واکنش گلر استقلال به شایعه پردازان

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، حضور حسین آشنا همراه استقلال در اردوی ارمنستان به ایجاد حواشی و شایعات زیادی منجر شد. انتقادات از حضور او در استقلال هر روز بیشتر میشد تا اینکه امروز، انتشار یک خبر با این تیتر که "دروازه بانی که می خواهد استقلالی شود، مشکل بینایی دارد؟!" واکنش این سنگربان را به همراه داشت.

آشنا که همراه استقلال در ارمنستان به سر می برد در گفتگو با سایت نود، در خصوص این حواشی و شایعات صحبت کرد:

*حضورتان در اردوی استقلال با حواشی کمی همراه نبود؛ گفته شد قرار است به استقلال بپیوندید آن هم در شرایطی که چندسال پیش بحث حضورتان در پرسپولیس مطرح بود اما در همان زمان، مطرح شدن یک شایعه که امروز دوباره مطرح شده، شما را از پرسپولیس دور کرد. در این خصوص توضیح می دهید؟

متاسفانه امروز خبری را در برخی رسانه ها دیدم که واقعا نمی دانم چطور باید در موردش حرف بزنم. سالهاست در بازی هایی که شب ها برگزار شده برای تیمهایم بازی کرده ام و هیچ مشکلی هم نداشته ام. آن سالی هم که شما گفتید قرار بود به پرسپولیس بروم همین شایعه مطرح شد و دلیلش هم چیزی بود که الان باید در موردش حرف بزنم. شما می توانید از آقای کاشانی که حی و حاضر است بپرسید که دلیل اصلی پرسپولیسی نشدن من چه بود. من نه با این تیم مشکل مالی داشتم و نه هیچ چیز دیگر. خبری هم که پخش شد مبنی بر اینکه من در شب مشکل بینایی دارم کار یک دلال بود که قصدش بردن یک گلر به پرسپولیس بود که اتفاقا موفق هم شد. او این شایعه را مطرح کرد تا کار من انجام نگیرد و در نهایت هم گلر خودش را به پرسپولیس برد.

*اینکه همراه استقلال به ارمنستان سفر کردید در واقع تاییدی بر حضور قطعی شما در این تیم برای ادامه فصل خواهد بود؟

نه هنوز چیزی مشخص نیست. طی این چند روزه هم من و هم آقایان منصوریان و رحمتی اینقدر حرفهای نامربوط و بد و بیراه شنیده ایم که فکر می کنم واقعا ارزشی ندارد بخواهم با این تیم ادامه بدهم. به هر حال فعلا چیزی مشخص نیست و همه چیز منوط به نظر آقای منصوریان است. شرایط من در اینجا خوب بوده و از لحاظ شرایط بدنی و روحی و روانی خیلی خوب کار کردم. در این چند روز و برخلاف آنچه که در اخبار نوشته شد و می خواستند تا این موضوع را طور دیگری جلوه بدهند و لوث کنند همه چیز خیلی خوب پیش رفت و باز هم می گویم امیدوارم هرچه خیر است پیش بیاید.

*حضور ناگهانی شما در اردوی استقلال البته با حاشیه دیگری هم همراه بود. گفته شد که دوستی شما با مهدی رحمتی در این موضوع بی تاثیر نبوده. در این مورد صریح صحبت می کنید؟

دوستی من و مهدی رحمتی دوستی ۲۰ ساله است و ما برای هم مثل ۲ برادر می مانیم. اصلا اینکه مهدی بخواهد سفارش من را بکند برای اینکه من به استقلال بیایم دور از واقعیت است و نه من چنین موضوعی را قبول می کردم و نه مهدی چنین کاری. قضیه دوستی و کار برای ما کاملا جداست. باید اضافه کنم که سال گذشته در نیم فصل مسابقات لیگ و زمانی که بحث جدایی علیرضا بیرانوند از این تیم مطرح شد قرار بود من به نفت بروم. آنجا هم تمرینات خوبی داشتم و شرایطم ایده آل بود. وقتی قضیه پرسپولیسی شدن علی بیرانوند کنسل شد من در کنار نفتی ها ماندم و یک فصل با آنها تمرین کردم. امسال هم آقای منصوریان تشخیص داد که چون ۲ گلر استقلال مصدوم بودند بیایم و کمک کنم اما هنوز برای جای سوال است که چرا باید این قضیه را اینقدر بزرگ کنند.

*به نظر می آید از این حواشی و شایعات حسابی دلگیر باشید.

بله خیلی زیاد و فقط امیدوارم اگر حسین آشنا استقلالی شد اینقدر به آقایان فشار نیاید که از روی حب و بغض هر مطلبی را منتشر کنند. طی این چند روز همه مدام در مورد مهدی رحمتی مصاحبه کردند آن هم در حالی که روح او هم در مورد من خبر نداشت. من با منصوریان رفاقت داشتم و سال قبل هم با او کار کردم و خود او بود که از من خواست در ارمنستان حاضر شوم. اگر ماندنی بودم با تمام وجود برای استقلال کار می کنم و اگر نه آرزوی موفقیت برای این تیم دارم و به امید قهرمانی استقلال در لیگ. البته می خواهم این را هم بگویم که واقعا برای آدمهایی که با آبروی افراد بازی می کنند و هر آنچه دوست دارند می نویسند متاسفم و امیدوارم نانی که برای خانواده شان به خانه می برند حلال باشد نه اینکه دنبال مطالبی باشند که صرفا روزنامه یا سایت شان با آن پر شود.

*حرف آخر؟

من فکر می کنم در این فوتبال کسی که آزارش به کسی نمی رسد و زد و بندی هم ندارد گویا بیشتر کتک میخورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pjjzd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مشکل بینایی گلر مورد نظر استقلال!