تاریخ انتشار: 1395/07/14 12:44
کد خبر: 257569

ازبکستانی‌ ها کارشکنی‌ را آغاز کردند!

ازبکستانی‌ها در خصوص صدور روادید رسانه‌ها کارشکنی کرده‌اند و این مسئله به مراجع فوتبالی گزارش خواهد شد.
ازبکستانی‌ ها کارشکنی‌ را آغاز کردند!

به گزارش فرتاک ورزشی، ازبکستانی‌ها در خصوص صدور روادید رسانه‌ها کارشکنی کرده‌اند و این مسئله به مراجع فوتبالی گزارش خواهد شد.
 امیرحسین حسینی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: از حدود دو هفته گذشته و با توجه به درخواست‌هایی که رسانه‌ها برای اعزام به ازبکستان ارائه کرده بودند، فدراسیون فوتبال اقدام به ارائه درخواست اخذ ویزا از کشور ازبکستان را با ارائه مدارک کامل به فدراسیون فوتبال این کشور انجام داد و بلافاصله بعد از آن پیگیری‌ها برای حضور تیم رسانه‌ای فدراسیون فوتبال در این مسابقه انجام داد.

وی در ادامه می گوید: در پاسخ نامه فدراسیون ایران، فدراسیون ازبکستان اعلام کرد که باتوجه به تغییر فرآیند صدور ویزا برای کلیه رسانه‌ها در این کشور، حداقل زمان مورد نیاز برای ارائه ویزا ۱۴ روز است که این موضوع مورد پذیرش فدراسیون فوتبال قرار نگرفت. دپارتمان بین‌الملل فدراسیون اعتراض رسمی خود را به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه و آنها نیز از فدراسیون ازبکستان خواستند تا نهایت همکاری با رسانه‌های ایران به عمل آید.

متاسفانه فدراسیون این کشور در یک اقدام کاملاً غیر حرفه‌ای و علی‌رغم درخواست ویزای فرودگاهی فدراسیون فوتبال ایران، این اقدام را انجام نداد و تنها برخی از ویزاهای عادی که خارج از دایر رسانه‌ها بودند، به صورت فرودگاهی صادر کرد. با توجه به پرواز چارتر تیم ملی فوتبال به ازبکستان، در صورت همراهی رسانه‌ها صرفه جویی مناسبی در هزینه‌ها صورت می‌گرفت و عملاً فدراسیون نیازی به صرف هزینه بیشتر برای همراهی تیم خبری فوتبال کشور به ازبکستان نداشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xy8kq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آزمون و خطا به جای تجربه و تخصص در فدراسیون ها