تاریخ انتشار: 1395/07/14 14:39
کد خبر: 257544

فتح‌‌الله‌زاده:بدبختی‌های استقلال زیر سر توفیقی است

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: من به منصوریان توصیه می‌کنم به فکر تیمش باشد و به سرمربیگری در استقلال افتخار کند نه پیشنهاد از انگلستان
فتح‌‌الله‌زاده:بدبختی‌های استقلال زیر سر توفیقی است

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،و به نقل از فارس،علی فتح‌الله‌زاده در خصوص آخرین شرایط استقلال و همچنین اظهارات یکی از مسئولان این باشگاه مبنی بر بدهی میلیاردی مسئولان سابق استقلال صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانید.

*تمام بدبختی‌های استقلال زیر سر توفیقی است

وی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: من نمی‌دانم این شخص (توفیقی) چه کاره است که مرتب در مورد دیگران صحبت می‌کند. همه بدبختی‌های استقلال در این سال‌هایی که جام نیاورد به این آقا مربوط می‌شود. من که می‌دانم او به واسطه چه آشنایی به استقلال آمده ولی باید بداند که فرافکنی بس است. ابتدا گفت 120 میلیارد بدهی بالا آورده‌ایم و حالا جای شکرش باقی است که انگ 70 میلیارد بدهی را به ما چسباند. من کی 70 میلیارد بدهی داشتم. شنیده‌ام او گفته در مورد بدهی‌های استقلال از من سوال شود که دست‌فرمانم به این سمت بوده. شاید او فرق فرمان و بیل را تشخیص نمی‌دهد!

*بدهی هم آورده باشم در 3 سال 2 جام برای مردم گرفتم

وی تاکید کرد: بابت این صحبت‌ها از او شکایت می‌کنم و از مراجع قضایی پیگیر خواهم بود. مگر این آقا همان شخصی نیست که وقتی به استقلال آمد مدعی شد دیگر بدهی نخواهیم داشت؟ از سال گذشته 50 درصد مطالبات بازیکنان را ندادند و در سه سال اخیر نزدیک به 90 میلیارد پول استقلال و باشگاه را حرام کردند. حالا ما حرف نمی‌زنیم دوستان فکر می‌کنند خبری است. مگر باشگاه بزرگ‌تر ندارد که این آقا مرتب در مورد ما صحبت می‌کند. اصلا من سوالی دارم مگر وظیفه دبیر هیات‌مدیره این است که مصاحبه کند؟ مگر باشگاه عضو هیات‌مدیره و مدیرعامل ندارد؟ آدمی که مسئولیت ندارد حرف‌های غیرمسئولانه می‌زند. من اگر بدهی هم بالا آورده باشم در سه سال دو جام گرفتم و تیم را سوم آسیا کردم. الحمدالله در سه سال اخیر آقایان سی میلیارد گرفته‌اند و یک جام نیاوردند. اگر او ادعا می‌کند استقلالی است من 10 برابر او استقلالی هستم. همین صحبت‌ها و حضور همین اشخاص در استقلال باعث شده این تیم اینقدر از لحاظ مدیریتی ضعیف شود. من بد ولی شما با این رفتارتان استقلال را به این روز انداختید.

* اگر مدیر شرکت نفتی است در فوتبال چه می‌کند؟

مدیرعامل سابق استقلال تاکید کرد: دلم برای افتخاری می‌سوزد چون مدیرعامل است ولی در کنارش یک نفر حضور دارد که در مورد یک باشگاه 40 میلیونی صحبت می‌کند. اینها فرار رو به جلو است. از قول من بنویسید (پسرجان) این ترفندهایی که تو میزنی ما 20 سال پیش می‌خواستیم امتحان کنیم اما در نهایت فهمیدیم که باید به مردم پاسخ بدهیم. وزیر گفته آقایانی که تیم را بستند باید پاسخگو باشند مگر غیر از این است که این آقا استقلال را می‌بست و مرتب در حال مصاحبه بود که فلان بازیکن را می‌گیریم حالا هم بیاید پاسخگو باشد. شنیدم او گفته من مدیر شرکت نفتی هستم و کارم را بلدم. اگر مدیر شرکت نفتی هستی پس در فوتبال چه می‌کنی من فکر می‌کنم این شخص (توفیقی) در شرکت نفت قیر می‌پاشید!

*منصوریان به سرمربی استقلال بودن افتخار کند نه پیشنهاد از انگلیس

فتح‌الله‌زاده با اشاره به اظهارنظر علی منصوریان در مورد پیشنهادش از انگلستان گفت: من وقتی این مسئله را شنیدم خیلی تعجب کردم. اصلا چرا منصوریان باید بگوید از انگلستان پیشنهاد دارد. انگلستان کجاست؟ استقلال و پرسپولیس بهترین جایگاه‌ها را در فوتبال آسیا دارند که اگر سراغ مربیان اروپایی برویم با سر به اینجا می‌آیند. شما خودتان می‌دانید که من با مدیران باشگاه‌های بزرگ مذاکره کردم و می‌توانم راحت مربی درجه یک اروپایی به ایران بیاورم. من فقط به منصوریان توصیه می‌کنم که به سرمربی استقلال بودنش افتخار کند نه پیشنهادش از انگلستان.

* به منصوریان مشاوره درست نمی‌دهند

وی تاکید کرد: برخی‌ها بی‌رحمانه به مسئولان حمله کردند ولی من به او می‌گویم اینها را آینه عبرت کند و تمرکزش روی استقلال باشد. هر وقت منصوریان به فکر تیمش بود استقلال راه افتاد. من افتخاری را می‌شناسم و می‌دانم که فردی زحمت‌کش است ولی به نظر می‌رسد مشاوره درستی به منصوریان داده نمی‌شود. از رئسی هیات مدیره هم می‌خواهم که عوامل زیردستش را کنترل کند و اجازه ندهد خارج از چارچوب‌شان حرف بزنند.

*استقلال یک فرمانده می‌خواهد

مدیرعامل سابق استقلال با اشاره به وضعیت فعلی این تیم گفت: من اول فصل انتقادی از نحوه یارگیری استقلال کردم و گفتم این تیم کامل نیست ولی آقایان دان‌پایه به من حمله کردند چون خودشان تیم را بسته بودند. استقلال یک فرمانده در میانه میدان می‌خواهد و من توصیه می‌کنم مربیان ابتدا به فکر جام حذفی باشند و روی این موضوع تمرکز کنند که راحت‌تر از لیگ یک جام بگیرند و سپس نیم‌نگاهی به لیگ برتر داشته باشند. شما فرض کنید یک بازیکن آسیب ببیند یا اتفاق دیگری بیفتد. باید ابتدای فصل فکر جانشینش را می‌کردند. بختیار عصای دست تیم ملی بود ولی خوشم آمد که او هفته پیش مصاحبه کرد و گفت که من در چند بازی ضعیف بودم.

*حضور پورحیدری قوت قبل استقلالی‌ها است

وی در خصوص پورحیدری نیز گفت: پورحیدری عزیز همه استقلالی‌ها است و من چند روز پیش او را دیدم و خوشحالم که شرایطش بهتر شده است. حضور او قوت قلبی برای تمام استقلالی‌ها است.

*برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم

فتح‌الله‌زاده در خصوص دیدار تیم‌ملی و برگزاری آن در روز تاسوعا گفت: من برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در روز بازی با کره تماشاگران با عزاداری ثابت کنند که ما هرچه داریم از امام حسین (ع) است و می‌توانیم یک تکیه بزرگ در ورزشگاه راه بیندازیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wy7k6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مطمئن باشید ما به استقلال برمی‌گردیم
فتح الله زاده؛