تاریخ انتشار: 1395/07/14 18:26
اختصاصی/
کد خبر: 257496

مجتبی انصافی: اگر امکانات در بوکان فراهم شود، لیگ یکی می شویم

مربی تیم سرداربوکان به دلیل رفاقت چند ساله با پیروز قربانی در این تیم حاضر شده است اما هدفشان را صدرنشینی عنوان می‌کند البته اگر امکانات در این تیم فراهم شود.
مجتبی انصافی: اگر امکانات در بوکان فراهم شود، لیگ یکی می شویم

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، مجتبی انصافی درباره حضورش در بوکان به خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: خیلی روی این تیم شناخت نداشتم و بیشتر به دلیل حضور پیروز قربانی در این تیم و هدایتش به عنوان سرمربی در اینجا حضور پیدا کردم. از زمان بازی در استقلال تا به امروز با پیروز  قربانی رفاقت صمیمانه و قدیمی‌ دارم، هر جا می‌رفت قطعا او را همراهی می‌کردم. 

او شرایط تیم را اینطور توصیف می‌کند: سردار بوکان پتانسیل صعود به لیگ دسته اول را دارد اما باید امکانات رفاهی‌شان را بهتر کنند و به حال خودش رها نکنند. بازیکنانی که در این تیم حضور دارند همه جوان هستند و با انگیزه و مطمئنا ما هم با هدف در اینجا حاضر شدیم، تمام تلاشمان را برای همین امر تا به امروز به کار بستیم.

از انصافی در خصوص نتایج استقلال سوال می‌کنیم که می‌گوید: سال گذشته پرسپولیس همین شرایط را داشت، اینکه یک تیم در 4 بازی نتایج خوب نیاورد و قضاوتش کنیم درست نیست. باید تا انتهای لیگ صبر کنیم شما حتی نمی‌دانید 3، 4 هفته آخر چطور رقم خواهد خورد. خیلی وقت‌ها در همین هفته‌های پایانی صدرنشینی جابجا می‌شود. در حال حاضر استقلال یک بازی را برده است و به نظر من می‌تواند در ادامه هم نتایج را به سود خود تغییر دهد.

مربی بوکان درباره اینکه فکر نمی‌کند این نوع برگزاری مسابقات در لیگ دسته دوم درست و حرفه‌ای نباشد می‌گوید: تیم‌های حاضر در لیگ دسته دوم تعدادشان زیاد است و اگر این رویه را به کار نبندند خب قطعا به مشکل می‌خورند. اما اینکه گفته می‌شود تعداد تیم‌ها بیشتر شود را من قبول ندارم، شما فکر می‌کنید چند بازیکن خوب و تراز اول در این رده حضور دارند که بخواهیم تعداد تیم‌ها را بیشتر کنیم چون بازیکنان‌ها بیرون نمانند یا خیلی چیزها دیگر؟! من معتقدم باید لیگ دو را به مانند لیگ دسته اول و لیگ‌برتر حرفه‌ای‌تر کنیم که این نیاز به زمان دارد و برنامه‌ریزی درست و دقیق از سوی سازمان لیگ و فدراسیون که امیدوارم در سال‌های آتی این اتفاق رخ بدهد.

مصاحبه: "سمیه میرمحمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45lkaq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی استقلالی: اگر قراداد و پاداش بازیکنان پرداخت نشود مختارید در تمرینات شرکت نکنید!