تاریخ انتشار: 1395/07/14 20:16
کد خبر: 257457

رونی:می دانم چرا ژوزه مورینیو مرا از ترکیب اصلی کنار گذاشت

کاپیتان تیم فوتبال منچستریونایتد در بازی های اخیر تیمش به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمده است اما می داند که یونایتد بدون او نمایش خوبی داشته است
رونی:می دانم چرا ژوزه مورینیو مرا از ترکیب اصلی کنار گذاشت

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی،«وین رونی» مهاجم تیم فوتبال منچستریونایتد از اینکه در ترکیب اصلی نیست، شکایتی ندارد و تلاش می کند تا دوباره فرصت حضور در میدان را پیدا کرد.

«رونی» بعد از نمایش ضعیفش در شکست سه بر یک منچستریونایتد مقابل واتفورد، از ترکیب اصلی «شیاطین سرخ» کنار گذاشته شد و این ملی پوش انگلیسی از این جریان با خبر است.

به نقل از «ایندیپندنت» وی گفت: گوش کنید، مقابل واتفورد نمایش بدی داشتم. بد بازی کردم، این را می دانم و درک می کنم. به نظرم اگر آن لحظه «مورینیو» ترکیب تیم را برای بازی بعدی می چید، درک می کردم که نباشم. مطمئناً تیم از بازی لسترسیتی به بعد خوب بازی کرده است. می دانم که باید به سختی تمرین کنم و تلاش کنم که به ترکیب برگردم و آن زمان دوباره شانسم را امتحان کنم.

«مورینیو» معتقد است «رونی» بعد از وقفه بازی های ملی گذشته، بازیکن متفاوتی شد. پس از آن یونایتد سه بازی پیاپی اش را به حریفان واگذار کرد.

مردان «مورینیو» در حالیکه کاپیتان ۳۰ ساله خود را روی نیمکت می دیدند، دو پیروزی مقابل لسترسیتی و زوریا و همچنین یک تساوی خارج از خانه مقابل استوک سیتی کسب کردند.

«رونی» افزود: تیم بعد از بازگشت (از تعطیلات لیگ برای بازی های ملی) متفاوت شد و من قسمت اعظمی از آن را تقصیر خودم می دانم. البته من این کار را در طول دوره حرفه ای‌ام زیاد انجام داده ام ولی ما باید به صورت تیمی کار کنیم تا تلاش کنیم و پیروز شویم و اگر قرار است برای این اتفاق من روی نیمکت باشم، بگذارید باشم. من می جنگم و دست از جنگیدن برای جایگاهم برنمی‌دارم. می جنگم و تلاش می کنم تا برگردم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ge7yz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونی از ترکیب منچستریونایتد خط خورد