تاریخ انتشار: 1395/07/14 21:21
کد خبر: 257445

ادامه رکورد عجیب امیری در پرسپولیس

نمایش امیری با پیراهن پرسپولیس، هنوز در حد انتظار نبوده اما هافبک چپ پای تیم ملی در همین مدت صاحب یک رکورد ویژه شده است.
ادامه رکورد عجیب امیری در پرسپولیس

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتری فرتاک ورزشی،پر سر و صداترین نقل و انتقال تابستانی پرسپولیس بود. پرسپولیسی‌ها امیری را از یک قدمی استقلال به تیم‌شان بردند و برانکو تصمیم گرفت با تغییر پست، از او در خط حمله استفاده کند. نمایش امیری با پیراهن پرسپولیس، هنوز در حد انتظار نبوده اما هافبک چپ پای تیم ملی در همین مدت صاحب یک رکورد ویژه شده است.

امیری این فصل در 5 بازی برای پرسپولیسی‌ها به میدان رفته و آن‌ها ها علاوه بر گلزنی در همه این بازی‌ها، 4 برد و یک مساوی بدست آوردند. 13 امتیاز و میانگین 2.6 امتیاز از هر بازی، که کارنامه فوق العاده‌ای برای سرخپوشان با حضور امیری محسوب می‌شود. در عوض، پرسپولیسی‌ها بدون امیری هنوز یک برد هم ندارند.

دو بازی پرسپولیس با تراکتورسازی و استقلال، بدون امیری مصدوم با تساوی بدون گل تمام شد. پرسپولیسی‌ها این هفته بدون امیری مقابل قشقایی لیگ دویی هم نتوانستند پیروز شوند و تنها دستاوردشان، زدن اولین گل بدون حضور این بازیکن بود. آمار پرسپولیس بدون امیری فعلا 3 بازی، 3 مساوی و نداشتن حتی یک پیروزی است.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xyadz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادامه رکورد عجیب امیری در پرسپولیس