تاریخ انتشار: 1395/07/15 13:43
کد خبر: 257352

خلعتبری- پدیده و مانع 500 میلیونی

خلعتبری و گسترش فولاد زودتر از حد تصور به پایان خط رسیدند. مهاجمی که قرار بود گره گشای گسترش در لیگ شانزدهم باشد به یکباره در لیست مازاد قرار گرفت و البته در اختیار باشگاه
خلعتبری- پدیده و مانع 500 میلیونی

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،حالا خلعتبری می‌تواند تیم آینده خود را انتخاب کند، چون دیگر جایی در تفکرات کمالوند ندارد. تنها شرط باشگاه گسترش فولاد برای صدور رضایتنامه خلعتبری دریافت مبلغ 500 میلیون تومان است. مبلغی که ابتدای فصل به حساب خلعتبری واریز شده تا او پای برگه قرارداد با گسترش فولاد را امضا کند. خلعتبری هم فعلا دست نگه داشته تا به صورت رسمی در لیست مازاد گسترش فولاد قرار بگیرد و بدون پرداخت مبلغی از این تیم جدا شود. اتفاقی که احتمال رخ دادنش زیاد است.

خلعتبری و گسترش فولاد هر روز به جدایی نزدیک‌تر می‌شوند. مهاجمی که قرار بود برگ برنده فراز کمالوند در لیگ شانزدهم باشد حالا بدل شده به بازیکنی مازاد و خارج از تفکرات این مربی.

خلعتبری به دلایلی خاص که مهم‌ترین‌اش مشکل فنی عنوان شده، در آستانه جدایی از گسترش فولاد قرار گرفته است. مسیر بازگشت او هم روز به روز گنگ‌تر می‌شود تا از حالا نخستین جدا شده گشترش فولاد در لیگ شانزدهم لقب بگیرد. به همین دلیل هم هست که برخی تیم‌های لیگ برتری از حالا برای جذب خلعتبری دست به کار شده‌اند تا به هر زحمتی شده او را جذب کنند.

ابتدا از استقلال به‌عنوان تیم بعدی خلعتبری نام برده شد و سپس خونه به خونه که یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر است. استقلالی‌ها اما خیلی زود به شایعه جذب خلعتبری واکنش نشان دادند. درست مثل ابتدای فصل که گفتند او را نمی‌خواهند. آن هم بر خلاف شایعه‌هایی که در بازار نقل و انتقالات وجود داشت. منصوریان و مدیران استقلال حالا هم چنین نظری درباره مهاجم گسترش فولاد دارند. آنها نیازی به خلعتبری ندارند و این را طی روزهای گذشته نیز بارها اعلام کرده‌اند.

خونه به خونه و مرزبان اما خلعتبری را به هرقیمتی می‌خواهند. آنها سودای صعود به لیگ برتر را در سر دارند و به همین دلیل انبوهی از ستاره‌های ریز و درشت فوتبال ایران نظیر مازیار زارع، پژمان نوری، حنیف عمران زاده، محمد غلامی، امیرحسین فشنگچی و جلال رافخایی را جذب کرده‌اند تا مجوز صعود به لیگ برتر را به دست بیاورند. برای خونه به خونه، خلعتبری می‌تواند یک گزینه مناسب باشد. او اصالتی مازندرانی دارد و به همین دلیل با بازی در شرایط جوی بابل آشناست.

خونه به خونه پیشنهاد خود را به خلعتبری داده اما بعید است مهاجم گسترش فولاد در 33 سالگی تصمیم بگیرد به لیگ یک برود و از سطح اول فوتبال ایران دور شود. در سوی دیگر ماجرا باشگاه پدیده قرار دارد. تیمی مشهدی با مربیگری رضا مهاجری و حضور بازیکنان سابق سپاهان نظیر شهاب گردان، حسین مرادمند و حسن جعفری.

پدیده برای تقویت خط حمله خود دست روی خلعتبری گذاشته و البته آلویز نانگ. دو مهاجمی که رضا مهاجری روی جذب شان تمرکز کرده تا یکی از آنها را به تور بیندازد. خلعتبری که سابقه بازی در ابومسلم را در کارنامه دارد بدش نمی‌آید بار دیگر به مشهد برود و دوران طلایی حضورش در این شهر را تکرار کند. حضور شهاب گردان، دوست صمیمی خلعتبری هم از دیگر دلایل علاقه خلعتبری به حضور در مشهد است. بخصوص که مهاجم گسترش فولاد دیروز عکس خود و شهاب گردان را در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: «دلتنگتم». پدیده را می‌توان مقصد بعدی خلعتبری دانست. مهاجری مهاجم گسترش فولاد را می‌خواهد، البته به شرطی که خلعتبری و باشگاه گسترش فولاد از خواسته‌های خود کوتاه بیایند و به باشگاه مشهدی تخفیف بدهند. خلعتبری به محض امضای قرارداد با گسترش فولاد مبلغ 500 میلیون از این باشگاه دریافت کرد. مبلغی که حالا گسترش فولاد تا ریال آخرش را می‌خواهد تا رضایتنامه خلعتبری را صادر کند. پدیده اما توان پرداخت این مبلغ را ندارد و به همین دلیل باید صبر کند تا شاید هم گسترش فولاد تخفیف بدهد و هم خلعتبری که قرار است بیشتر از یک نیم فصل در ترکیب این تیم بازی کند.

با اینکه مدیران گسترش فولاد سعی دارند در رسانه‌ها، راه بازگشت خلعتبری را باز بگذارند اما به نظر می‌رسد ادامه همکاری این مهاجم رامسری با باشگاه تبریزی امکانپذیر نیست و طی روزهای آینده طرفین برای فسخ قرارداد به توافق خواهند رسید. فسخ قراردادی که به خلعتبری اجازه می‌دهد تیم جدید خود را انتخاب کند. تیمی که احتمالا نامش پدیده خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39pvlw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طعنه تند آقای سرمربی به خلعتبری!