تاریخ انتشار: 1395/07/15 14:20
کد خبر: 257340

ایران - ازبکستان؛ آخرین دیدار ملی مهدی رحمتی

آخرین باری که ایران و ازبکستان در مرحله انتخابی جام جهانی به مصاف هم رفتند مهدی رحمتی درون دروازه ایران بود که دیگر پس از آن به تیم ملی دعوت نشد
ایران - ازبکستان؛ آخرین دیدار ملی مهدی رحمتی

به گزارش فرتاک ورزشی، وقتی که ایران و ازبکستان در مرحله انتخابی جام جهانی به مصاف هم می روند، قطعا به یاد سیدمهدی رحمتی دروازه بان با سابقه ایران  می افتیم که سال ها از دروازه تیم ملی محافظت کرد.

ایران در بازی برگشت انتخابی جام جهانی 2014 در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف ازبکستان رفت. ایران بازی رفت را توانست این تیم را در خود ازبکستان شکست دهد اما در بازی برگشت ایران بازی را با تک گل باکائف واگذار کرد. در آن دیدار رحمتی نتوانست خروج خوبی داشته باشد و ایران گل خورد تا همان بهانه ای باشد برای کنار گذاشتن وی از تیم ملی که هنوز حواشی زیادی اطراف این تصمیم کی روش وجود دارد.

چندین بار شنیده شد که کی روش به او اعتقاد ندارد و روی مسئله خروج های رحمتی مشکل دارد تا با خداحافظی موقت رحمتی بهانه دست کی روش بیاید و برای همیشه او را از تیم ملی کنار بگذارد.

چیزی که برای همه مشخص است، دیدار ایران و ازبکستان در مرحله انتخابی جام جهانی ما را به یاد مهدی رحمتی می اندازد، دروازه بانی که سال ها برای حفاظت از دروازه کشورمان زحمت کشید و کی روش به راحتی او را برای همیشه کنار گذاشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pzkza

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل اسماعیل‌پور در میان 10 گل برتر جام جهانی فوتسال