تاریخ انتشار: 1395/07/15 15:55
کد خبر: 257322

از دفاع عبداللهی از منصوریان تا بی‌اطلاعی از نظر افتخاری

علیرضا منصوریان از همان بدو ورود به استقلال کم بی حاشیه نبوده است و اظهارنظراتی که او می کند گاهی به قدری عجیب هست که نیازی به این نیست تا بازیکنان جوان این تیم بخواهند تیم را به حاشیه ببرند.
از دفاع عبداللهی از منصوریان تا بی‌اطلاعی از نظر افتخاری
به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، علیرضا منصوریان خیلی بی دلیل و بدون اینکه مورد سوال قرار گرفته باشد چندی قبل گفت از لیگ انگلیس پیشنهاد دارد. او در حالی باد در غبغب انداخت و این صحبت را مطرح کرد که از سوی پیشکسوتان و اهالی فن مورد هجمه شدیدی قرار گرفت و در نهایت هم صدایش در آمد که یک دلال با جعل مدرک درحال ارائه چنین پیشنهادهایی به مربیان ایرانی است.
امروز نصرالله عبداللهی سرپرست استقلال در مصاحبه به نکته جالبی اشاره کرده و گفته مجید جلالی و پرویز مظلومی هم این پیشنهاد را داشته اند اما کسی برای آنها حرف در نیاورده است. 
نصرالله عبداللهی البته نمی گوید که مظلومی خودش به طور رسمی چنین صحبتی نکرده است و خبری که امروز از سوی رسانه ها در مورد پیشنهاد مظلومی منتشر شده جعلی و پر از گاف های مختلف است. 
او همچنین می گوید از صحبت افتخاری بابت اینکه منصوریان چنین پیشنهادی ندارد اظهار بی اطلاعی کرده که این مسئله هم بیشتر شبیه گاف می ماند. چطور ممکن است سرپرست استقلال از اظهار نظر مدیرعامل باشگاه در این باره مطلع نبوده باشد که اگر هم اطلاع نداشته باشد از ضعف او نسبت به آگاهی از مسائل تیم است. 
به نظر می رسد همان طور که مشخص شده بین مسئولان استقلال اتحادی وجود ندارد مدیران استقلال به جای برخورد با سرمربی خود که این صحبت حاشیه را به تیم وارد کرده دنبال دفاع غیر منطقی و توجیه این رفتار منصوریان هستند. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yybwy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور افتخاری در محل تمرین استقلال