تاریخ انتشار: 1395/07/15 19:52
اختصاصی/
کد خبر: 257269

نیک سیرت: می خواهیم مقابل آلومینیوم پیروز شویم

مربی راه آهن تهران گفت: امیدوارم اراکی ها در این بازی مقابل ما خوب بازی کنند و ما ببریم.
نیک سیرت: می خواهیم مقابل آلومینیوم پیروز شویم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، محمد نیک سیرت مربی راه آهن درباره رقیب شان نفت و گاز گچساران در مرحله یک شانزدهم جام حذفی با توجه به تجربه ای که آنها در رقابت های دسته دوم مقابل این تیم داشتند گفت: نفت نسبت به سال گذشته تغییرات بسیاری داشته و دیگر قدرت و بازدهی لازم را ندارند. آنها پارسال خیلی خوب بودند و بدشانسی شان این بود که در هفته پایانی در پلی آف به ما رسیدند. آنها مقابل هر تیمی حضور پیدا می کردند مطمئنا به لیگ دسته اول صعود می کردند. جام حذفی جام شگفتی هاست و نمی توان در فوتبال خود را از پیش برنده دانست؛ فوتبال بازی نانوشته است. ما تمام تلاشمان را می کنیم که بتوانیم در جام حذفی به مراحل بالاتر صعود کنیم اما در حال حاضر تمام فکر و ذکرمان معطوف به مسابقه با آلومینیوم است. 

او گلایه هایش را از آلومینیوم اراک و شرایط این تیم برای رویارویی با راه آهن رااینطور بازگو می کند: ما برای صعود اراک به لیگ دسته اول خیلی زحمت کشیدیم اما متاسفانه با یکسری نامهربانی ها مواجه شدیم. جالب اینجاست که مسئولین مدعی بودند که آنها خودشان تیم را به رقابت های دسته اول آوردند. آنها 30، 40 درصد پول به بازیکنانشان دادند اما بازیکنان ما شاید یک میلیون و 500 هزار تومان دریافتی داشته باشند. ما حتی در تفاضل گل هم با آنها برابری می کنیم، البته اگر آن 6 گل را مقابل خونه به خونه دریافت نمی کردیم. این بازی تمام بچه ها هم قسم شده اند که باخت هفته گذشته را جبران کنیم. 

وی در ادامه افزود: شرایط آلومینیوم به نسبت ما بد نیست و همانطور که گفتم طبق دریافتی هایشان باید بهتر از این هم نتیجه می گرفتند که نگرفتند. امیدوارم آنها در این بازی مقابل ما خوب بازی کنند و ما ببریم.

مصاحبه: "سمیه میرمحمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xya8b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی راه آهن تهران-آلومینیوم اراک/ پاشازاده از مهابادی انتقام می گیرد!