تاریخ انتشار: 1395/07/15 23:58
اختصاصی/
کد خبر: 257222

شایان مصلح: مشکلات روحی بازیکنان سپیدرود حل شده و باقدرت بیشتری در لیگ یک حاضر خواهیم شد

شایان مصلح بازیکن جوان سپیدرود با بیان این موضوع که شرایط مساعد است و تمام تلاششان را برای کسب موفقیت های روزافزون به کار خواهند برد.
شایان مصلح: مشکلات روحی بازیکنان سپیدرود حل شده و باقدرت بیشتری در لیگ یک حاضر خواهیم شد

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، شایان مصلح مدافع چپ کلاسیک سپیدرود درخصوص جام حذفی گفت: از اینکه در جام حذفی شرکت نکردیم خیلی ناراحت شدیم حتی خود من روز جمعه منتظر بودم و خداخدا می کریم که یک نفر زنگ بزند تا بازی کنیم، هیچ کس دوست نداشت اینطور شود اما خب باید یک جا این مشکلات برطرف شود. 

وی افزود: علاوه بر اینکه شغل و حرفه ما فوتبال است، خودمان هم به این حرفه علاقمند هستیم که به این سمت گرایش پیدا کردیم. خیلی دوست داشتیم در جام حذفی حضور پیدا کنیم اما مجبور به انجام این کار شدیم. یک سال و نیم این وضعیت را تحمل کردیم و دم نزدیم، در اکثر بازی ها شرکت می کردیم و تنها اعتراض مان در عدم شرکت در تمرین ها بود اما این بار کارد به استخوان بچه ها رسیده بود و دیدند در این اعتراض ها به هیچ نتیجه ای نمی رسیدند و این را تنها راه حل دانستند. 

وی ادامه داد: قرار بود هم مقابل استقلال اهواز و هم آلومینیوم اراک به میدان نرویم؛ در بازی مقابل آلومینیوم چک هایمان برگشت خورد و آقای نظرمحمدی گفتند به خاطر من به میدان بروید، در بازی استقلال اهواز هم که خب هواداران و مردم از ما خواستند که بازی کنیم. دیگر خسته شده بودیم و به قول یکی از بازیکنان که می گفت همه اش به خاطر هوادار و مربی؛ کی به خاطر خانواده مان بازی کنیم، آنها هم توقعی دارند از ما در زندگی. بعد بچه ها دیدند راهی جز اعتصاب در بازی کردن نداریم و متاسفانه بازی نکردیم و در جام حذفی هم حذف شدیم.

مصلح در پایان اشاره کرد: پول تضمین نمی کند که آدم نتیجه خوبی بگیرد اما به امید خدا سعی مان را در این مسابقه می کنیم. اگر فردا روزی تیمی نتیجه نگرفت نباید از بعد حرفه ای به آن تیم خرده گرفت که پول که تزریق شده پس چرا نتیجه نگرفتید. ما می توانیم از آن موقع بگویم زمانی که پول نبود چطور پس ما نتیجه گرفتیم. در حال حاضر پول به تیم آورده شده و شرایط روحی تیم خوب است امیدوارم بتوانیم مقابل مس رفسنجان نتیجه بگیریم.

مصاحبه: "سمیه میرمحمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yybdb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی سپیدرود-مس رفسنجان/ بحران زده ها در ایستگاه نهم!

نظرمحمدی: تقصیر من نیست، بازیکنان همچنان در اعتصاب به سر می برند
اظهارنظر غیرمستقیم سرمربی سپیدرود به خبر فرتاک ورزشی