تاریخ انتشار: 1395/07/16 15:47
کد خبر: 257138

کازورلا: آرسنال نیاز به ثبات دارد

هافبک اسپانیایی آرسنال درباره آینده مربیش می گوید.
کازورلا: آرسنال نیاز به ثبات دارد

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، با وجود این که قرارداد آرسن ونگر با آرسنال در تابستان پیش رو به اتمام می رسد، سانتی کازورلا می گوید که این مربی فرانسوی می تواند برای یکسال دیگر هم در ورزشگاه امارات به کار خود ادامه دهد.

گمانه زمانی ها فعلی پیرامون ونگر تا پایان فصل ادامه خواهد داشت. این مربی 66 ساله گفته است که تمدید قراردادش مسئله ای است که اختیارش در دست وی نیست و از سوی دیگر وی به به دست گرفتن هدایت تیم ملی انگلستان پیوست شده است.

با این حال کازورلا می گوید که مربی تیمش هیچ نشانه ای برای ترک امارات از خود بروز نداده است: او کاملا روی این فصل متمرکز شده و من نمی دانم که او برای آینده چه برنامه ای دارد. ادامه حضورش برای یک فصل دیگر را رد نمی کنم چرا که وی نگفته است که در پی جدایی است. این امر در دستان اوست و وی کسی است که باید در این باره تصمیم بگیرد ولی در این برهه باید بگویم که شاید او به کارش (در اینجا) ادامه دهد.

وی افزود: روز پنجشنبه ایوان گازیدیس مدیر باشگاه آرسنال گفت که این باشگاه همراه با ونگر درباره آینده تصمیم خواهد گرفت. ونگر که چندی پیش بیستمین سالگرد حضورش در آرسنال را جشن گرفت، اکنون زیر فشار است تا توپچی های لندن را برای نخستین بار پس از سال 2004 به قهرمانی در رقابت های لیگ برتر برساند.

کازورلا این گونه ادامه داد: خیلی اوقات ما درباره فقدان عناصری که مانع قهرمانی ما در سالیان اخیر شده اند حرف زده ایم زیرا ما همیشه فرصت دستیابی به عنوان قهرمانی را داریم. فصل گذشته که تیم هایی همچون منچستریونایتد، چلسی و منچسترسیتی خیلی خوب کار نکردند  ، ما این بخت را برای قهرمانی داشتیم ولی به دلیل عدم ثبات مان آن را از کف دادیم. می دانیم که باید ثبات داشته باشیم؛ حق نداریم امتیاز از دست بدهیم چون در پایان فصل همان امتیاز ها به قیمت از دست دادن قهرمانی لیگ برتر تمام می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nogkr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غول های لیگ جزیره به دنبال هافبک بااستعداد لیون