تاریخ انتشار: 1395/07/16 16:13
کد خبر: 257125

بالاک: بونوچی با انتقال به چلسی می تواند تاریخ ساز شود

انتقال لئوناردو بونوچی به لندن می تواند بزرگترین انتقال ژانویه 2017 لقب بگیرد.
بالاک: بونوچی با انتقال به چلسی می تواند تاریخ ساز شود

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، لئوناردو بونوچی، ستاره خط دفاعی یوونتوس و تیم ملی ایتالیا، اخیرا به باشگاه های زیادی برای انتقال مرتبط شده است. یکی از این باشگاه ها تیم لندنی چلسی است.

میشائیل بالاک، ستاره سال های نه چندان دور بایرن مونیخ و چلسی، در همین راستا اعتقاد دارد که بونوچی می تواند سطح ضعیف دفاع چلسی را تقویت کند.

در حالی که رومن آبراموویچ بودجه مناسبی را برای جذب بازیکنان مورد نیاز تیمش به آنتونیو کونته تقدیم کرده، گفته می شود که سرمربی ایتالیایی به دنبال جذب شاگرد سابق خود است. طبق گزارشات، مالک روس چلسی، بیش از پنجاه میلیون پوند هزینه خواهد کرد تا این مدافع ایتالیایی را در ژانویه به استمفورد بریج بکشاند.

بالاک که در طول چهار سال حضور در چلسی قهرمان لیگ برتر جزیره، لیگ کاپ و جام حذفی انگلستان شده است، در مورد این انتقال احتمالی، در گفتگو با رادیو تاک اسپورت اظهار داشت: اگر امکان این باشد که چنین بازیکن بزرگ و باتجربه را جذب کنند، برای چلسی فوق العاده خواهد بود.

در حالی که چلسی با سیزده امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد، بالاک در مورد شانس قهرمانی این تیم، تحت هدایت آنتونیو کونته نیز صحبت کرد: شما ببینید که بقیه تیم ها چقدر خرج کرده اند تا قدرتمند شوند. همه می خواهند قهرمان لیگ بشوند. من می دانم که چقدر قهرمانی در لیگ برتر سخت است. چلسی تیمی است که سال های گذشته فوق العاده بوده است و آن ها به دنبال موفقیت هستند. جایگاهی که پارسال فصل را در آن به پایان رساندند، جایی نبود که آن ها را قانع کند. امسال، آن ها اهداف گوناگونی دارند و باید به آن ها برسند. باید نگرش تیم به دلیل آمدن سرمربی جدید تغییر کرده باشد. سبک بازی و کسب نتیجه. پس امیدوارم که امسال، فصل بهتری برای آن ها باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36mv9z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بونوچی راهی لیگ جزیره خواهد شد