تاریخ انتشار: 1395/07/16 16:31
کد خبر: 257114

زوج موفق و رویایی این روزهای تیم ملی و پرسپولیس!

بیشتر اخبار و آمارهای فوتبال ایران در فصل جدید، به دفاع فوق العاده پرسپولیس و تیم ملی مربوط می‌شود.
زوج موفق و رویایی این روزهای تیم ملی و پرسپولیس!

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، پرسپولیسی‌ها که فصل پیش بدترین خط دفاع نیمه بالای جدول را داشتند، این فصل بهترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارند و در 7 بازی ابتدایی، فقط دو گل خورده‌اند. همزمان، تیم ملی هم بازی‌های انتخابی جام جهانی روسیه را با نتایج خوب و نخوردن هیچ گلی در سه بازی ابتدایی آغاز کرده است.

نقطه مشترک تیم‌های موفق برانکو و کی‌روش در این فصل، دو ستاره خاص هستند. علیرضا بیرانوند، که این فصل به آرزویش رسیده و همزمان دروازه‌بان پرسپولیس و تیم ملی شده و جلال حسینی، که فصل درخشانی را سپری می‌کند. بیرانوند و سیدجلال، تنها بازیکنانی هستند که در هر 7 بازی پرسپولیس و 3 بازی تیم ملی در این فصل به میدان رفته‌اند. 10 بازی باشگاهی و ملی، 8 کلین شیت و فقط دو گل خورده، فصل رویایی برای دروازه‌بان و دفاع میانی پرسپولیس و تیم ملی ساخته است.

فصل پیش هم بیرانوند و سیدجلال، در نفت همبازی بودند اما محرومیت طولانی بیرانوند بخاطر اختلاف با کادرفنی و مصدومیت سیدجلال، باعث شد هفته‌های زیادی شانس بازی کنار هم را از دست بدهند. از هفته بیستم که آن‌ها دوباره همزمان در ترکیب نفت قرار گرفتند، تیم منصوریان در 11 بازی آخرش 7 کلین شیت داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nogwr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخشان: تیم ملی باید با امتیاز از ازبکستان برگردد