تاریخ انتشار: 1395/07/17 14:31
اختصاصی/
کد خبر: 256954

حسین بهاروند: حقدوست نقش مهمی در ارتقاء سطح کیفی فوتبال خیبر بوده است

بازیکن تیم فوتبال خیبر خرم آباد به تمجید از سرمربی جدید تیمش پرداخت.
حسین بهاروند: حقدوست نقش مهمی در ارتقاء سطح کیفی فوتبال خیبر بوده است

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، حسین بهاروند ستاره بازی خیبر ونفت مسجد سلیمان درگفتگوی با فرتاک ورزشی گفت: بعد از سپری کردن یک دوره ی سخت به یک موفقیت بزرگ دست پیدا کردیم. دیروز بازی سختی بود که از لحاظ فیزیکی و فنی با آمادگی خیلی بهتری نسبت به بازیهای قبل در این بازی حضور پیدا کردیم و توانستیم به موفقیت نیز دست یدا کنیم.

وی افزود: همانطور که اطلاع دارید تقریبا یک هفته از ورود آقای حقدوست به تیم میگذرد و حضور ایشان که اسم بزرگی هستند در فوتبال ایران، باعث بالا رفتن سطح اعتماد به نفس و خود باوری در بین بچه ها شد که در کنار این خود باوری توانستیم یک هفته پرفشار تمرینی پشت سر بگذاریم و به اهداف تاکتیکی و فنی آقای حقدوست نزدیک تر شویم که با تلاش و کوشش بچه ها و کادر فنی توانستیم با 3 امتیاز شیرین از ایستگاه مسجد سلیمان به سلامت عبور کنیم.

بهاروندی در پایان اشاره کرد: دیروز یکی از بهترین روزهای زندگیم بود که خدا کمک کرد و توانستم تلاش و همت بچه ها را به گل تبدیل کنم و از همه مهم تر به این خاطر خوشحالم که توانستیم دل مردم خونگرم خرم آباد را که همیشه دلسوز خیبر بودند را شاد کنیم. به امید خدا در بازی بعدی با حضور سبز تماشاگرای خوبمان به دنبال سومین پیروزی فصلمان هستیم. این برد تقدیم به تمام هواداران عزیز ودوست داشتنی خیبر.

مصاحبه: "سیامک کوهگرزاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b8ve9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خیز بلند خیبر برای رهایی از ته جدول/ زور سهراب به داوود نرسید