تاریخ انتشار: 1395/07/17 15:24
اختصاصی/
کد خبر: 256931

مهران مرادعلی: روی یک اشتباه گل خوردیم و سه امتیاز را از دست دادیم

بازیکن تیم فوتبال فولاد یزد گفت: با بضاعتی که داریم تمام زحماتمان را کشیدیم و روی یک اشتباه فردی گل خوردیم.
مهران مرادعلی: روی یک اشتباه گل خوردیم و سه امتیاز را از دست دادیم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، مهران مرادعلی مدافع تیم فوتبال فولاد یزد درخصوص بازی دیروز تیمش به فرتاک ورزشی گفت: با بضاعتی که داریم تمام زحماتمان را کشیدیم و روی یک اشتباه فردی گل خوردیم. در این 3 بازی که مربی جدید به تیم آمده تمام تلاشمان را برای کسب نتیجه خوب به کار بستیم اما متاسفانه هنوز هیچ پولی از سوی باشگاه به دست ما نرسیده است. با وجود این شرایط بد مالی باشگاه بچه ها از جان و دل برای کسب نتیجه تلاش می کنند مقابل اکسین هم می توانستیم برنده میدان باشیم اما خب نشد. اگرچه تساوی در خانه حریف به مانند برد است ولی ای کاش با پیروزی به یزد برمی گشتیم و هوادارانمان را خوشحال می کردیم. 

وی افزود: از زمان حضور آقای امیری در فولاد شرایط تیمی و تمرینات حتی نظم و انضباط تیمی هم خیلی به نسبت قبل فرق کرده است اما از لحاظ روحی روانی بچه ها ضعیف شدند چون اوضاع مالی شان خوب نیست و همین فشارها در کسب نتیجه تاثیرگذار است. اگر مسئولین باشگاه به فکر ایجاد امکانات باشند و نیازهای مالی بازیکنان را برآورده کنند مطمئن باشید که با این بازیکنانی که در اینجا حضوردارند به موفقیت های بهتری دست پیدا می کنیم. 

مرادعلی در پایان اشاره کرد: ما ابتدای فصل خیلی بد نتیجه گرفتیم اما تیم به روزهای خوبش رسیده و روند مثبتش را طی می کند منتها به شرط آنکه این زحمات دیده شود. آقای امیری هم بعد از گذر دو، سه هفته ای و شناختی که نسبت به بچه ها پیدا کرده ترکیب خوبی را مقابل حریفان می چیند و اگر شما بازی این دو هفته ما را ببینید متوجه خواهید شد که فولادیزد چه تغییری کرده است. فشاری که ما روی تیم صدرجدولی اکسین آوردیم فکر نمی کنم هیچ تیمی آورده باشد. ما باید نیازهایمان برطرف شود تا خودمان را در لیگ دسته اول به همه رقبا ثابت کنیم.

مصاحبه: "سمیه میرمحمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4daoxd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمود امیری: شایسته برتری مقابل اکسین بودیم/ با رفع مشکلات مالی می توانیم شگفتی ساز شویم