تاریخ انتشار: 1395/07/17 19:05
کد خبر: 256874

بررسی نتایج بارسلونا و آرژانتین بدون مسی

تیم ملی فوتبال آرژانتین و باشگاه بارسلونا در نبود مهاجم خود ضربه پذیر بوده و امیدوار به بازگشت به موقع ستاره تیم‌شان هستند
بررسی نتایج بارسلونا و آرژانتین بدون مسی

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی،و به نقل از ایسنا،لیونل مسی در حال سپری کردن دوران نقاهت پس از آسیب دیدگی است. مهاجم آرژانتینی با ویژگی هایی که دارد، نبودش روی تیم‌های بارسلونا و تیم‌ ‌ملی آرژانتین تاثیرگذار است. به همین خاطر هر دو تیم نمی‌خواهند در ارتباط با او ریسک کنند.

آرژانتین که از آسیب‌دیدگی‌ دوباره ستاره تیمش ناراضی بود، نتوانست در دیدار برابر پرو به پیروزی دست یابد و دو بر دو برابر این تیم مساوی کرد. تاثیر نبود مسی در آلبی سلسته در این بازی نیز آشکار بود. آرژانتین در بازی آینده‌اش به مصاف پاراگوئه خواهد رفت و  باز هم نمی‌تواند از بازیکن شماره 10 خود استفاده کند. آنها نگران این بازی خواهند بود چون آخرین برد آرژانتین بدون مسی، به نوامبر سال گذشته برابر کلمبیا برمی‌گردد. آنها با هدایت خراردو مارتینو، سرمربی پیشین‌شان با یک گل حریفشان را شکست دادند.

در مجموع مسی از 9 بازی مقدماتی جام جهانی تنها در سه بازی حضور داشته که همه را آلبی سلسته با پیروزی پشت‌سر گذاشته است اما در 6 بازی دیگر تنها یک برد از آن آبی‌وسفیدپوشان شده است. این تیم پیش از رویارویی با پرو برابر ونزوئلا در نبود مسی نیز دو بر دو متوقف شده بود.

در ادامه به نتایج آرژانتین در مرحله مقدماتی اشاره می‌شود که لیونل مسی در آنها حضور نداشته است:

آرژانتین صفر – اکوادور دو

پاراگوئه صفر – آرژانتین صفر

آرژانتین یک – برزیل یک

کلمبیا صفر – آرژانتین یک

بازی‌های زیر نیز با حضور مسی در ترکیب بوده است:

شیلی یک – آرژانتین دو 

آرژانتین دو – بولیوی صفر

آرژانتین یک – اروگوئه صفر

ونزوئلا دو – آرژانتین دو  

پرو دو – آرژانتین دو 

بارسلونا بدون مسی

آبی‌اناری‌ها سال گذشته دو ماه مهاجم آرژانتینی خود را در اختیار نداشتند و تنها برابر سویا شکست خوردند اما در این فصل شرایط متفاوت بود. مسی در دیدار برابر اتلتیکومادرید آسیب دید. بارسلونا در دیدار نخست مقابل اسپورتینگ خیخون پیروزی پرگلی به دست آورد اما برابر مونشن گلادباخ به سختی تیم آلمانی را دو بر یک شکست داد. در این بازی که از هفته دوم لیگ قهرمانان برگزار می شد، آلمانی ها با یک پیش افتادند اما در نهایت آبی اناری ها پیروز میدان شدند.

بارسلونا هفته گذشته نیز در بالائیدوس چهار بر سه از سلتاویگو شکست خورد. تیم کاتالانی امیدوار است مسی به دیدار برابر منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا برسد. البته تیم ملی فوتبال آرژانتین باید منتظر بماند تا در نوامبر از این بازیکن بهره ببرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27nprd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شرط مسی برای تمدید قرارداد با بارسلونا