تاریخ انتشار: 1395/07/18 01:45
کد خبر: 256786

وقتی با دو اخراجی کره را شکست دادیم

چهار سال قبل، تیم ملی فوتبال ایران ده نفره برابر کره جنوبی به پیروزی رسید و به صعود به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل امیدوارتر شد.

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم ملی ایران از ساعت 20 روز 25 مهر 91 در ورزشگاه آزادی و در حضور نزدیک صد هزار تماشاگر در چهارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 به مصاف کره جنوبی رفت و یک بر صفر به برتری رسید. ایران در این دیدار با درخشش لژیونرهایی مثل قوچان‌نژاد، دژاگه و گلزنی نکونام توانست از سد کره جنوبی بگذرد آن هم در حالی که از دقیقه 55 با اخراج مسعود شجاعی ده نفره شد.

تیم ملی با این پیروزی به صعود به جام جهانی امیدوار شد. ضمن اینکه طلسم شکست ناپذیری ایران در کشورمان برابر کره جنوبی حفظ شد. عبدالمالک بشیر داور سنگاپوری به پارک جونگ وو، پارک جو یونگ و بئموسئوک از کره و مهرداد پولادی از ایران کارت زرد نشان داد.

شجاعی در دقیقه 55 با دریافت کارت زرد دوم از میدان اخراج شد. کارلوس کی‌‌روش هم در دقیقه 81 از روی نیمکت ایران اخراج شد.

با این پیروزی تیم ایران مثل کره جنوبی هفت امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول قرار گرفت. در آن ایام ازبکستان در این گروه با پنج امتیاز در رده سوم بود و لبنان و قطر چهار امتیازی در رده‌های چهارم و پنجم قرار داشتند. در پایان مسابقات این گروه و پس از 8 بازی نیز رده بندی گروه همین بود و تنها جای ایران و کره عوض شد.

 

ترکیب تیم ملی ایران:

سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، سیدجلال حسینی، خسرو حیدری، جواد نکونام، اشکان دژاگه، آندرانیک تیموریان(از دقیقه 89 مازیار زارع)، محمد نوری (از دقیقه 65 پژمان نوری)، مسعود شجاعی، مهرداد پولادی و رضا قوچان‌نژاد (از دقیقه 71 محمدرضا خلعتبری)

سرمربی: کارلوس کی‌‌روش

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nonek

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کی روش ترکیب تیم را بهم ریخت